/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
boblefolie
Fra : finnsø
Vist : 1717 gange
40 point
Dato : 30-09-09 17:51

hvor kan man købe boblefolie jeg kan ikke finde det varde
mvh finnsø

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-09-09 17:59
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-09-09 18:00

Jeg har købt mit i Silvan i ruller af 40 cm i bredden. Det er selvfølglig besværligt til eks. drivhuset- men jeg har i det lokale byggemarked købt nogle ruller specielt til drivhus - de dækker hele højden op til de skrå ruder, men de er meget dyre.
Hvis det er drivhuset du skal pakke ind til vinter- så køb de billige men start på langs og køb noget godt tape til overlapninger

smuller

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-09-09 18:25

Hvis det er et mindre stykke kan det købes på posthuset.

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 30-09-09 19:51

Boblefolie kaldes også for Noblefolie hvis du googler det navn kommer der rigtig mange forhandlere op, og du kan vælge i mange breder og længder.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-09-09 20:25

Køber man en rulle hos posten, så bliver den leveret.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 30-09-09 20:32

Prøv iden lokale planteskole elleri et havecenter.
Jeg købte for flere år siden i 2 m bredde.
Det holder endnu og er ikke særligt dyrt.
Det kan fås med både store og små bobler.

Bjørn

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 40 point
Dato : 01-10-09 23:16

Nu må jeg næsten vide, hvad for noget bobleplast du søger- hvad skal det bruges til ? Siden du ikke kan bruge alle de gode svar her

Godkendelse af svar
Fra : finnsø

Dato : 07-10-09 18:27

Tak for svaret smuller54. men jeg er ny i dette game her og er meget glad for alle svarene

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-10-09 18:57

ok- det var ikke sådant ment- ville bare gerne vide mere for at kunne hjælpe- godt du kunne bruge svarene
held og lykke med det