/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Trådløse scart
Fra : refi
Vist : 798 gange
100 point
Dato : 30-09-09 08:32

Nogen der har erfaring med trådløse scartstik

Hvor gode er de ?
Hvor mange kan bruges uden forstyrrelser ?

osv. osv.

Årsag:

Bilka har fra torsdag trådløse scart til 299.-

spørgsmålet er om de er værd at investere i

De skal alle bruges (parvis) i samme rum og må blot ikke være ringere end "normale" scartkabler.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 30-09-09 12:20

med på en kigger -- har en købt i aldi (meget lang tid siden), men ikke afprøvet .

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 30-09-09 12:59

Trådløst scart er et rigtig dårligt navn , da dimsen kun overfører lyd og composit signal. Scartstik er væsent lig mere end det.

Dem jeg tidligere har prøvet af den slags, gav en rigtig dårlig kvalitet på signalet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-09 13:14

Citat
Dem jeg tidligere har prøvet af den slags, gav en rigtig dårlig kvalitet på signalet.

Det er desværre også min frygt

Men det kunne jo være de var blevet bedre med tiden - de har trods alt været fremme en del år.....

Glemte i det oprindelige spørgsmål:

Er de overhovedet 2-vejs - altså kan de bruges til en optager... ?????

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 03-10-09 11:33

Tak for svaret transor.

Forsøgte - men du har ret - og tovejs er de ikke - så det fik de i hovedet igen....