/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
MSN live note
Fra : Nik_
Vist : 399 gange
70 point
Dato : 29-09-09 12:17

Nu er der så nogen der har tilføjet en note på min msn profil og dette får jeg hele tiden besked om i mit chatwindow. Jeg har klikket på det og været inde og læse (og nu også slettet) noten - men beskeden står der stadig... Nogen der ved hvorman man slipper af med den?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-09 14:56

Jeg ville bare afinstallerer msn og så installerer den igen... mon ikke det vil hjælpe?

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 29-09-09 15:25

hm prøver

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 29-09-09 15:33

okay det er så ikke så let endda... kan kun fjerne fluebenet ved det inde i tilføj/fjern programmer - windows komponenter, men ikke rigtig fjerne det..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-09 15:34

Det plejer da at ryge ud, når du fjerner windowskomponenter (ovre til venstre)??

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 29-09-09 15:41

gjorde det ikke, men fandt ud at at fjerne windows live essentials i stedet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-09 15:47

Så bliver det spændende om det hjalp

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 29-09-09 16:28

Det gjorde det så desværre ikke.... det meget mystisk.. Godt gjort det skal være så svært at slippe af med sådan en besked.. hmm, andre ideer?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-09 16:38

Citat
tilføjet en note på min msn

Jeg bliver da helt i tvivl om hvad du mener?? er det en besked der bliver ved med at poppe op, kan det være virus

Prøv engang at scanne din pc

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 29-09-09 17:48

nej det er ikke noget der popper op.
det er simpelthen en besked der står i selve chatvinduet lige under navnet på den person jeg chatter med (og vedkommende som har skrevet noten).

"Navn"
har oprettet en note på "mit navn"'s profil.

Det understregede kan jeg så klikke på og kommer så ind på min profil hvor jeg kan læse noten.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-09 17:59

Er du nu helt sikker på, at personen virkelig har sendt dig den ??

Jeg har et par gange fået både beskeder og billeder fra to personer-- men de havde ikke sendt det til mig--- det var virus!!!

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 29-09-09 19:57

ja helt sikkert i dette tilfælde, 100%

Annuller spørgsmålet
Fra : Nik_

Dato : 04-10-09 20:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål