/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Internet explorer 8
Fra : emhauge
Vist : 651 gange
100 point
Dato : 29-09-09 08:13

Hej

Hvor kan man hente en engelsk udagve af internet explorer 8, som virker til en Mac?

/emhauge

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 29-09-09 08:17

Ja specielt hvis du køre VMware Fusion ellers ved jeg ikke om den kan køre direkte på en mac, kunne ikke drømme om at bruge Internet explorer på min mac.

men vil tro at hvis den findes kan den vel hentes fra MS hjemmeside

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 100 point
Dato : 01-10-09 08:33

Brug dog SAFARI på din MAC.
Den er meget bedre.

hawaii7

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 01-10-09 08:50

hawaii7

Der er desværre sider der ikke virker med Safari, der er du nød til at bruge en internet explorer

Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 01-10-09 09:03

Hej Betty Boop

det er netop også min erfaring

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 01-10-09 10:36

Jeg køre VMware Fusion med windows xp på, så kan man komme ind på de sider man ikke kan på en mac/Safari

Det er ikke ret meget jeg bruger den men den skal bruges for at jeg kan komme ind på skolens internet ( der giver de besked om knægtens skema og andre oplysninger )

Godkendelse af svar
Fra : emhauge

Dato : 08-10-09 14:56

Tak for svaret hawaii7. det virker dog ikke helt efter hensigten - ,en det var det bedste bud jeg fik