/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003 kalender
Fra : olarsen
Vist : 549 gange
100 point
Dato : 28-09-09 22:13

Jeg forsøger at få min kalender til at vise 15 min. intervaller og 12 mdr. kalender, men hver gang jeg har lukket ned, starter den med at vise ½ time intervaller og kun 1 md. når jeg åbner kalenderen igen . . . hvad går der galt

Kommentar
Fra : webm

Dato : 28-09-09 22:28

Du går ind i Funktioner i første faneblad er der Indstillinger her kan du ændre det du har brug for

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 28-09-09 22:36

Den slap du lidt for nemt om ved webm , Vil du specificere det lidt nærmere? Jeg har allerede forsøgt at indstille kalenderen, men hver gang jeg starter Outlook op har den glemt disse to indstillinger, jeg kan ike finde det sted hvor man kan indstille noget, som holder.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 28-09-09 23:02

Hardu prøvet at geninstallere Officepakken?
Det kan jo være den har tabt noget at programmet...

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 29-09-09 00:10

Tidsskala ændre som følger:
Citat
Ændre tidsskalaen
Kalendergitteret viser som standard et tidsinterval på 30 minutter. Du kan øge eller mindske dette interval.
Højreklik i Kalender på et tomt område i kalendergitteret.
Klik på Andre indstillinger.
Klik på det gitterinterval, der skal vises i kalenderen, på listen Tidsskala under Dag.

Husk at klikke på OK.
Start hjælp, og søg på emnet 'Ændre tidsskals'.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-09-09 17:02

Og det virker som brassovitski beskriver

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 29-09-09 17:16

Ja, - og nej det gør ej , det er jo derfor jeg søger hjælp hos specialister . Men som Webm nævner, noget kan jo være galt i installationen . . . jeg hader at skulle geninstallere, det ta'r så lang tid at 'komme på plads igen'.

Så hvis det er det bedste/eneste bud så må jeg jo igang med det.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-09-09 17:20

Så tror jewg da også at der er noget galt med installationen. Geninstaller den ind oven i så måske det manglende kommer med. Du er næsten nødt til at prøve dig frem

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 29-09-09 17:24

Det er det man kalder de 'succesives aproximationers metode' (er muligvis stavet lidt forket). Jeg har lige åbnet Outlook og for første gang i en uge er mine indstillinger korrekte - så jeg ved ikke hvad der sker, men det ved man jo aldrig med ham Billig gates.

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 100 point
Dato : 29-09-09 22:16

Citat
jeg hader at skulle geninstallere, det ta'r så lang tid at 'komme på plads igen'.

Så hvis det er det bedste/eneste bud så må jeg jo igang med det.

Det er jo ikke meningen du skal slette programmet, du skal bare sætte CD'en i og bede den reparere installationen...

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 30-09-09 15:53

Tak for svaret webm.

Jo jo Webm, jeg har før 'repareret', har i øvrigt lige geninst. hele XP . . ., det skal man jo når man kører Windows

I øvrigt virker kalenderen også i dag . . . jeg ved ikke hvad der sker for mig lige nu

Men nu slutter vi så denne stafet, tak for hjælp og gode råd!