/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Langsom på net
Fra : droslerne
Vist : 634 gange
100 point
Dato : 27-09-09 20:58

Hej
Er der en der eventuelt kan hjælpe.
Efter at jeg har fået Vista er jeg meget lang tid om at komme på nettet når jeg tænder computeren, når jeg først er kommet på nettet er der intet i vejen så er den meget hurtig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-09-09 21:19

Den starter sikkert en masse op du ikke har noget at bruge til

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 27-09-09 21:20

Niksen biksen det er der ikke, det har jeg fået væk

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-09-09 21:34

så kan kan du prøve og køre CCleaner på din computer og bagefter defragmentere din computer, hvis ikke det hjælper så er der ikke noget der gør.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-09-09 22:34

Måske har din pc slet ikke "kræfter" til at køre Vista .

Mvh H

Kommentar
Fra : sokalade_pisser

Dato : 27-09-09 23:32

Kode
Hej
Er der en der eventuelt kan hjælpe.
Efter at jeg har fået Vista er jeg meget lang tid om at komme på nettet når jeg tænder computeren, når jeg først er kommet på nettet er der intet i vejen så er den meget hurtig.

Pas på LUS? udefra kommende der LØBER gennem de bedste Virus programmer.

Der er kommet en ny og indtil videre UKENDT, som ?
bare fucker din PC, har selv lige haft den, og den lavde så meget )(&¤ at jeg måtte formatere hele 5 TB, og bagefter ikke kunne bruge selv et ELLERS simpelt program som Acronis til at genoprette,
da der (den ligger) en LILLE BAT_fil på alle drev, der bare får LORTET ned igen.

Norton og Kaspersky har vist ikke fundet MIDLET endnu.

Jeg fik den, bare ved at åbne et billede? kaldet ? impg eller bit, mg6, TcXt

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-09-09 00:29

De der LUS dem har jeg sgu' godt nok alddrig hørt om, kan du ikke beskrive det lidt mere, evt. med nogle link.

Kommentar
Fra : sokalade_pisser

Dato : 28-09-09 06:12

Kode
De der LUS dem har jeg sgu' godt nok alddrig hørt om, kan du ikke beskrive det lidt mere, evt. med nogle link.

DET KAN JEG GODT NOK ikke, da det er NTE og hvor de komme fra ?men kan GÆTTE 1 eller 2 gange
Rusland/ Ira? Men den jeg fik, kom fra Vietnam, OG DEN VAR UKENDT AF SELV KASPERSKY.
så pas bare lidt på, den ryddede hele mine drev for alt, hvad der hedder fornuftige
fil_ extencioner og alt hvad der hedder flv/ eller noget der har samme TYPE navn.

Har selv SENDT skidtet til annalyse flere steder,_ men som altid, når NOGET går GODT og grundigt NED???????
Er der desværre IKKE mange beviser tilbage.
Men den JEG har, er sendt videre, til andre,.
'

Men det kan jo ikke bruges til noget, bortset fra at JEG har haft besøg (af noget ukendt)
Og DEN virkede GODT og grundigt, som sagt.

Ryddede 1 hel disk <= terrabyte +lere partitioner, på en gang, og lå en BAT_exe fil på et andet sted/ disk, hvis der var flere.

Har prøvet MANUELT at fjerne den / det, men kun delvis.
Og under f12 og andet, bliver denKUN stærkere
Den formere sig særdeles HURTIGT.

Lige godt hvad man/ jeg har prøvet, dobler den sig OP hver gang,
så den er egentligt umulig at udrydde.

Men det er VB+++ fil og som sådan burde den være NEM at stoppe.
Kan sige den LIGGER I SYSTEM32/ som en exe/ eller html/ + (billeded-fil) jpg eller gif.
kommer jeg over filnavnet? får i den oså, men SCAN system32

Men pas på hvad i KLIKKER på for tiden/ mail´s/ Youtube.

Kommentar
Fra : sokalade_pisser

Dato : 28-09-09 06:24

Citat
Den starter sikkert en masse op du ikke har noget at bruge til

refi, prøv at søg selv, tror du er RIMELIG klog til det.

Lus kan det være, og bør ikke ødelægge en puter_ den jeg har haft,
VAR EN JEG ALDRIG HAR MØDT FØR.

SELV EFTEER GENDANELSEN, LÅ DER RESTEER PÅ MINE ANDRE DREV//

OG DE LÅ ENTEN SOM ?!!! EN BILLED (img/ jpeg?)/ ELLER & BAT fil, og blev ØJEBLIKKELLIGT
udryddett efter geninstallering af Windows + Virus beskyttelse.

Har dog diverse besvær med tasterne, men det bliver vel løst, da det er en NY install.
Kan anbefale SPYBOOT, den fandt resterne på andre drev, på min puter.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 100 point
Dato : 28-09-09 11:22

prøv at gå ind på den sorte hånd. jeg er ikke klar over, om den er klar til vista, men til xp er den fortrinlig.

Godkendelse af svar
Fra : droslerne

Dato : 28-09-09 20:41

Tak for svaret trimare46. Men jeg kendte godt den sorte hånd.