/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hvorfor virker min hot 50 ikke?
Fra : Simoni
Vist : 444 gange
20 point
Dato : 19-04-03 12:06

Når jeg endelig får startet min hot50, så kan jeg måske køre 30-40 minutter, hvorefter den pludselig går i stå. Så kan den ikke startes igen, og jeg må trække den hjem. Så kan jeg måske 1-5 timer efter, gå ned og starte den med det sammen. Så sker det tit at den går i stå igen, og jeg kan gøre det hele om.....
Det sker også tit, at den slet ikke kan startes, men dagen eftr så er det ikke noget problem.
HVORFOR ?

Kommentar
Fra : Timberjack

Dato : 04-05-03 18:56

daw
Der kan være så mange ting i vejen.
Det har nok noget at gøre med at den ikke er ordentlig indstillet og derfor drukner når motoren bliver rigtig varm, og derfor fint kan starte når den er blever helt kold...

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 21-06-03 01:14

hej simoni.. nu siger du at den går ud.... men hvordan?? når du kommer kørene går den så helt ud med det samme ell går den ud og kommer igen og går ud og kommer igen og til sidst går helt ud??????

Kommentar
Fra : Hot_Anarki

Dato : 30-01-06 22:41

når nu den går ud er det nok fordi at når den bliver for varm... der efter drunkner af sif selv eller så prøv at skifte karbu.... m.v.h kenneth

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 31-01-06 22:17

hmm...

ok intertiv men tråden er os kun 2½år gammel

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 11-02-06 22:19

ohh hold da op det er da dine lejer der er gået sig en tur.. i det fri skift dem og den køre som smurt