/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
PDF
Fra : sdam
Vist : 486 gange
50 point
Dato : 27-09-09 11:45

Hvorfor kan man ikke åbne en PDF-fil direkte fra det sted det nu er, fremfor at først at skal have den gemt på computeren?

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 27-09-09 12:16

Det kan man da.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 27-09-09 12:22

Du skal selvfølgelig bare have installeret Adobe Reader eller Foxit Reader på din computer...

http://www.pcworld.dk/download/77/1493

http://get.adobe.com/dk/reader/otherversions/

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 27-09-09 12:23

Dersom du klikker på filen, bliver du da ikke spurgt om den skal køre eller gemme den? Der kan du jo vælge at åbne den uden at hente den ned på egen computer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-09-09 13:49

Citat
Der kan du jo vælge at åbne den uden at hente den ned på egen computer
det passer så ikke, pdf filen vil altid komme ind på computeren og lægge sig i en temp mappe, den bliver bare ikke gemt et sted hvor den umiddelbar kan findes.
Er det kun pdf filer du ikke kan åbne før download?

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 27-09-09 13:52

Hej O.V.N.

Ja - det er kun PDF-filerne der er problemer med...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-09-09 13:59

Lidt mere forklaring fra dig please, er det pdf filer du modtager med mail? Hvilken program bruger du til at læse disse mails? Er det Internet Explorer eller en mail klient (Outlook Express for eksempel)

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 27-09-09 14:13

Nu har jeg prøvet på min egen computer, jeg vidste at der var nogle fakturaer i pdf format i min hotmail, jeg har prøvet med Outlook Express - Firefox og Internet Explorer, alle 3 kunne åbne pdf filen ved at dobbelt klikke på linket, med Firefox kom der en boks hvor jeg blev spurgt om jeg ville åbne eller gemme, de andre 2 åbnede bare ved dobbelt klik.
Jeg har tilføjet afsenderen som en jeg har tillid til, er det der at der er fejl hos dig?

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 28-09-09 20:25

Tak for svaret o.v.n..