/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
london tur/return
Fra : Nik_
Vist : 644 gange
65 point
Dato : 27-09-09 09:11

Nogen der har gode erfaringer/ideer mht. hvordan man kommer et smut til london et par dages tid og tilbage igen, nemmest og ikke mindst billigst?
Tænker det er vel billigere at rejse i løbet af ugen end i weekenden?
Nogen hjemmesider der er gode?

Og hvis nogen kender et billigt hotel/sted at overnatte ville det også være super. Drejer sig nok om 2-3, maks 4 overnatninger i november måned.

Mvh. Nik_

Kommentar
Fra : webm

Dato : 27-09-09 09:44

Gode sider jeg bruger:

http://www.dtf-travel.dk/

http://www.dfdsseaways.dk/

God weekend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-09 09:49
Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 65 point
Dato : 27-09-09 11:54

Du skal ihvertfald være oppe på dupperne med flypriserne, jeg tjekkede hos Norwegian (det tidligere Sterling) før min nyligt overståede rejse til Irland, fandt også et par billigdatoer men bookede ikke med det samme, da jeg ville booke et par dage efter var flere hjemrejsedage som jeg havde valget imellem pludselig steget 4-500 kr, og det var li`møj om det var daglig eller søndag.

Glem SAS, de er for dyre, British Airways har daglige ture fra CPH, dem kan Du også tjekke.

Det er let at booke online hos f.eks Norwegian, men bid mærke i at de snyder lidt med prisen, der kommer betalingsgebyr på 40 kr oveni.
Baggage er heller ikke medregnet, man må medføre 10 kg håndbaggage i billetprisen, 1 stk kuffert under 20 kg koster 55 kr ekstra som man skal huske at tilføje ved bestillingen, ellers koster det 150 kr ved check-in.

Kommentar
Fra : AsmussPro

Dato : 27-09-09 12:35
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-09-09 13:15
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-09-09 13:18

Norwegian er ikke det gamle Sterling, men blot et andet selskab der benyttede chancen for at komme på banen med lavprisbilletter da Sterling gik ned. Derimod har Cimber købt resterne af Sterling så de idag hedder Cimber/Sterling.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-09-09 13:19
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-09-09 13:22

Men ellers kan du bruge de forskellige søgemaskiner til billige flybilletter som fx. Momondo

http://da.momondo.com/Billige_flybilletter.aspx

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-09-09 13:30

Okay, Fijala.

Uanset kommer der stadig roterende lyde fra Tjæreborg-præstens grav

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-09-09 13:33

LuffeA du har fuldstændig ret.

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 29-09-09 12:18

Tak for svaret LuffeA.