/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tyrolermusik
Fra : jesper.s
Vist : 3305 gange
100 point
Dato : 27-09-09 08:24

Hej.

Hvor kan jeg downloade Tyrolermsik. Gerne gratis, men vil selvfølgelig også gerne betale for det.

På forhånd Tak!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-09 08:26

Du kan garanteret finde noget på www.youtube.com

Du kan downloade det med dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-09-09 08:32
Accepteret svar
Fra : snerose

Modtaget 110 point
Dato : 27-09-09 09:13

Prøv Limewire:

http://www.limewire.com/

Det er et gratis program til fri download, og der er meget musik at vælge imellem samtididg med at det er nemt at søge det man mangler.

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 27-09-09 09:14

- Forresten du skal ikke vælge Limewire Pro, for så koster det penge....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-09-09 09:37

Og vælger du Limeware, så kan du godt regne med at redde dig en virus + at det er ulovligt at hente musik derfra

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 27-09-09 10:22

Det kan du ikke få gratis, men du kan købe CD'er.

CD med Alpenspektakel sælger jeg 3 stk for 200 kr. Den sidste nye er ikke med i dette tilbud. Jeg har flere på lager, da jeg selv importerer dem direkte fra et pladeselskab i Østrig.

hawaii7

Kommentar
Fra : kj

Dato : 27-09-09 11:01

Søg evt. oGoogle efter Blassmusik. Du kan også købe CD'er fra de TV stationer i Tyskland der sender en masse musik af den slags. prøv f.eks www.mdr.de eller www.ard.dk

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-09-09 11:58

Tyrolermusik kan da høres helt gratis hos Frelsens Hær

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-09-09 12:29

Citat
Det kan du ikke få gratis, men du kan købe CD'er.

http://www.youtube.com/results?search_query=alpenspektakel&search_type=&aq=f

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-09-09 16:48
Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 08-10-09 06:26

Tak for svaret snerose. Man skal bare skrive Tirol i stedet for Tyrol, så er der masser af musik.