/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Billige lorte reoler?
Fra : Kristian1992
Vist : 1192 gange
141 point
Dato : 26-09-09 20:31

Hejsa.

Jeg er på udkig efter nogle reoler der kan afspære et helt rum, så jeg deler det.
Det skal være nogle høje hvide enkle med "bagvæg" på, så man ikke kan se igennem.
3.50m x 2.20 og højden er ca. 3meter vist.

Men altså bare noget billigt man kan købe i "mtermål" så at sige.
Men hvor kan jeg købe det voldsomt biligt?

(Bor i Kbh).

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 151 point
Dato : 26-09-09 21:20

Nu bliver jeg forvirret. Skal den så være 2meter og 20 dyb ??
Citat
3.50m x 2.20 og højden er ca. 3meter vist.

Hvis den skal passe med en given lofthøjde og bruges som skillevæg, så er det nok bedst selv at bygge den.
Ellers så har IKEA jo et hav af byg selv reoler/Skabe som kan kombineres på kryds og tværs.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-09 21:42

Jysk har dem også i metermål

Skulle de være uden bagbeklædning er ethvert byggemarked leveringsdygtige i sådanne plader....

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-09-09 10:10

IKEA "IVAR" med en rygbeklædning.

Hvad med at lave en Gips væg. Den kan man ikke kige igennem.

vh ben

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 27-09-09 12:11

Jeg købte 2 reoler hos Harald Nyborg á kr. 319 og satte dem sammen -dvs. skruede dem sammen.
Se link her: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=3166&n=10

mvh. amanda

Godkendelse af svar
Fra : Kristian1992

Dato : 29-09-09 21:41

Tak for svaret CCjunior.