/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Her er dit liv Joakim
Fra : M4GIC
Vist : 774 gange
100 point
Dato : 26-09-09 10:51

Hej alle.

Jeg ønsker at finde bogen: Her er dit liv Joakim. Skriv endlig hvis I har en til sagt + pris, eller hvis I kender en som har den til salg.

Mvh. Søren

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 26-09-09 13:53

Citat
- Ubesvarede 4
- Besvarede 20
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 34

De har sikkert trukket hele oplaget tilbage??.
vvdriver

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 26-09-09 20:41
Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 21:46

God aften vvdriver.

Hvad mener du, når du laver et citat, som vist i dit indlæg d. 26-09-09 13:53 ?

Vh Chris

Kommentar
Fra : M4GIC

Dato : 20-10-09 21:47

Jeg har blokeret ham fra at kunne komme med flere indlæg. Han prøvet ikke engang på at svare på spørgsmålet.

Kommentar
Fra : M4GIC

Dato : 20-10-09 21:51

forresten. Det er den orginale jeg søger da det er til en gave.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-10-09 22:07

God aften M4GIC.

OK. Bare ærgerligt, for jeg forstå nemlig ikke vedkommendes indlæg .

Mht bogen du søger. Har du prøvet det link, som jeg sendte til dig?

Citat
Det er den orginale jeg søger
Det kan godt blive lidt svært, for min hustru vil og kan ikke undvære mig .

Vh C

Kommentar
Fra : M4GIC

Dato : 22-10-09 15:46

Ja, har prøvet det. Men det er et genoptryk i Hall of fame serien. Den jeg søger er kommer som en bog. Jeg har den selv men min søster ønsker sig den også.

Og hun vil heller ikke dele?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-10-09 20:05

Ja nu har jeg så givet op, da jeg HELLER ikke kan den bog . Men held med det da .

Vh Chris

PS! Hvis din søster har læst den bog, kunne hun skisme da godt aflevere den til dig. Nå, det vil hun sikkert heller ikke .

PPS! Jeg forstod godt det med min kone og din søster

Accepteret svar
Fra : Cathcart

Modtaget 100 point
Dato : 22-10-09 20:16

Titel: Walt Disney's Her er dit liv, Joakim
Forfatter: Don Rosa
Tegnet af:
Egmont Serieforlag (1997) 272 sider

Lån tegneserien på Biblioteket

Jeg fik lige en såkaldt strøtanke, nemlig at du kunne prøve at spørge hos Egmont, eller måske dit bibliotek vil fortælle dig, hvor det køber sine bøger .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-10-09 20:19

Og her er så lige linket til Egmont Serieforlag:

http://www.serieforlaget.dk/

Godkendelse af svar
Fra : M4GIC

Dato : 22-10-09 22:01

Der er bare det problem at den er udgået fra forlaget. Den bliver ikke trykt mere... Det er derfor jeg spørger om der er nogen der har den til salg... Men der er vist ikke så meget held herinde så du får bare points.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-10-09 22:05

Jamen, tak for det . Jeg vidste bare ikke, at den var udgået. Så kan du blot vente på, at dit bibliotek holder udsalg og måske finde den der .

Mange hilsner fra

Chris

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 22-10-09 22:18

Blot lige et OBS!!

Har du forresten set, at bogen muligvis kan fås på engelsk? (Hvis det sku ha nogen interesse )

http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=294

Roger, over og ud.