/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Brænde musik CD - hvordan?
Fra : pakube
Vist : 1433 gange
50 point
Dato : 26-09-09 09:58

Hej alle i kloge mennesker.

Jeg har noget musik, der ligger i et komprimeret bibliotek på PC'eren. Hvordan brænder jeg det ud på en CD, sådan jeg f.eks. kan afspille det på CD afspilleren i stedet for?

Hilsen Pakú.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-09 10:18

Du har måske et brænder program som Nero den kan du bruge, eller du kan bruge Windows MediaPlayer eller en helt tredie, fortæl hvad du har mest lyst til at arbejde videre med, så kan der komme en detaljeret vejledning

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-09 10:22

Citat
Jeg har noget musik, der ligger i et komprimeret bibliotek på PC'eren
jeg er ikke helt med, gider du forklare hvad du mener med et komprimeret bibliotek

Kommentar
Fra : pakube

Dato : 26-09-09 10:25

[ZIP komprimeret mappe] står der, når jeg holder musen hen over biblioteket. Håber det hjalp dig.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-09 10:29

Ja det gjorde det højre klik på zippen og klik på Udpak alle. så burde der komme en almindelig mappe med samme navn som zip mappen, der kan du komme ind til din musik

Kommentar
Fra : pakube

Dato : 26-09-09 10:43

Det har jeg gjort, kopieret filerne til en CD, som når jeg gemmer billeder, men den vil ikke afspilles - HVORFOR??????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-09 10:48

Er du interesseret i en billed guide? Jeg tog nogle skærmbilleder forleden da jeg skulle hjælpe en anden bruger med at åbne zip filer og overføre til MediaPlayer, der skulle hentes licens til wma filerne og de skulle videre til en mp3 afspiller, i princippet er det det samme du skal gøre hvis det er købte wma filer, du skal bare klikke på Brænd i stedet for Synkroniser til sidst i guiden.
Jeg kan lægge den op på Peecee eller sende den til din mail, hvis du foretrækker en vedhæftet fil i din mail boks, så skriv din mail adresse i et privat indlæg til mig, klik på mit profil billede og klik på Skriv til o.v.n.
Hvis du gerne vil se den guide (og ikke skriver til mig) så kommer den på Peecee om en times tid, jeg har lige nogle ærinder nu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-09 10:50

Du skal bruge et brænder program som kan brænde lydCD du har brændt en data CD, er det købt musik så skal du huske at hente licens

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-09-09 10:59

Citat
Det har jeg gjort, kopieret filerne til en CD, som når jeg gemmer billeder, men den vil ikke afspilles - HVORFOR??????

Brug "Brænd lyd-CD" i Windows Mediaplayer, så burde det lykkes.
Men nogle ældre CD-afspillere vil ikke acceptere f.eks RW-skiver.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 26-09-09 11:11

Og hvis det er en zip fra TDC Play som ikke er købt, men er i en abonnement, så kan man ikke brænde en CD, kan kun høres på PC

Godkendelse af svar
Fra : pakube

Dato : 28-09-09 12:59

Tak for svaret Klaudi.

Det er sådan det er. Også ved yousee play. ØVSER og *GRINER*

Paku.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-09-09 15:50

Velbekommen