/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
billig pladebukker
Fra : nesuno
Vist : 8676 gange
50 point
Dato : 25-09-09 17:02

Hvilke firmaer sælger en billig pladebukker,( håndbukker),
til at bukke karosseriplade med, ca. 0,8 mm tykkelse ?

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 60 point
Dato : 25-09-09 17:37

/ METALARBEJDE / BUKNING /

BILTEMA.DK

Pladebukningsværktøj
Bordmodel. Til hobby og håndværk. Med stilleskruer til justering til fuld bukningsbredde. Bukningsvinkel: 0–115°. De yderste ender kan anvendes til forbukket plade. Arbejdslængde: 600 mm. Maks. pladetykkelse stålplade: 1 mm, aluminiumplade: 2 mm. Vægt: 10 kg.

Art nr Pris Antal
17-3510 899,00 kr

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-09-09 23:21

Kør med en grundig gennemført blæser, så bliver pladerne bukket før eller siden, evt. rundt om et træ hvis Du ønsker den form på pladerne.

Godkendelse af svar
Fra : nesuno

Dato : 25-09-09 23:21

Tak for svaret severino.

Du er dagens mand i skysovs

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 26-09-09 00:56

3 stjerer var godt nok fedtet. Du har fået det perfekte svar med varenr og hele molevitten.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-09-09 14:07

Med min alder kan man ikke længere blive superstar, og det vigtigste er vel at du fik de oplysninger du skulle bruge. Så tag dig ikke af det gylp der kommer fra hjkoben
Nu er BILTEMA ikke så udbredt her i Danmark, jeg tror kun de har to butikker i Danmark, en i Jylland og en her i Næstved.
Så jeg ved ikke hvad der ligger nærmest for dig?

Kommentar
Fra : nesuno

Dato : 26-09-09 19:17

Hvis stjernemængden, hjkoben, er lig med point så kan jeg jo ikke give flere end jeg har på pågældende tidspunkt , for ellers er jeg da enig, så skulle severino have haft alle stjerner !!

Den nærmeste må så blive Ålborg, da jeg bor nord for Randers

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-09-09 19:59

Point eller ikke! - Det vigtigste er at du fandt hvad du søgte!
Pointene kan man alligevel ikke bruge til ret meget, og man kan slet ikke købe noget for dem. Så tag du det bare helt roligt.
M.v.h.
Severino

Kommentar
Fra : nesuno

Dato : 28-09-09 23:37

Citat
Point eller ikke! - Det vigtigste er at du fandt hvad du søgte! r

Det er nemlig lige det dette forum går ud på, hvad man ikke selv ved er der heldigvis, som regel, andre der er behjælpelig med

Mvh. nesuno