/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Vinuesparti - Gunsti/Jydsk
Fra : Steen2000
Vist : 2036 gange
50 point
Dato : 25-09-09 11:37

Har fået et tilbud på nye hæve-/skydedør og vinduesparti etc. fra Gunsti/Jydsk Vindueskompagni. Det er et parti i træ-/alu.

Hvordan er kvaliteten af deres produkter sammenlignet med f.eks. Rationel eller Velfac??

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 25-09-09 11:40

Vi har lige - igen - bestilt vindue hos Jydsk Vindueskompagni - kvaliteten er god

De andre firmaer kender vi ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-09-09 13:13

Alt er vist bedre end >>>>>>>>>>>>>>>>>Velfac
Min viden er fra omtale i TV

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 26-09-09 06:05

Jydsk Vindueskompagni er kun et kontor, der indkøber vinduer hos andre fremstillingsvirksomheder, de har ingen fabrikker selv, men samme direktør.

per

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-09-09 07:15

Vi har kun gode erfaringer med firmaet http://www.rodbo.dk/
Man kan bestille vinduer og døre hos Rødbo men det skal leveres gennem en forhandler.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-09 07:54

Citat
I 1998 begyndte vi selv at producere gennem en aktiepost i Dybbøl Vinduer på Sydals og overtagelse af Vinduesfabrikken i St. Heddinge i 1999. Opkøb af produktioner fortsatte og i 2008 valgte vi at samle vores 6 produktioner i en helt ny produktionsenhed på vores nuværende adresse i Føvling.

http://jvk.dk/hvem_er_jvk/

Ps. hvis i køber hos Jydsk, så prøv at prutte om leveringsudgiften evt. spare den helt, hvis i har mulighed for selv at hente

Kommentar
Fra : Footprint

Dato : 27-09-09 13:02

Hej

Jeg her fået mahonie vinduer fra Gunsti, og er godt tilfreds med kavlitetet.

Godkendelse af svar
Fra : Steen2000

Dato : 28-09-09 12:42

Tak for svaret Nordsted1.