/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Nu må hyler snart finde ud af.
Fra : bb1
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 25-09-09 10:50

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-09-09 08:16

--------------------------------------------------------------------------------
Det er sgu' mageløst !

BB1 stiller spørgsmål til Tonganeseren flere gange, skønt han (bb1) har blacklistet Tonganeseren !
BB1 påstår, at han ikke kan svare i habibiPro's tråde, men alligevel lykkes det den 240909 kl. 11.06, ganske vist kun med et sjældent glad grin !
Samme dag, kl. 20.21 og 22.52, svarer Julebent på vegne af bb1, at bb1 ikke kan svare p.g.a. .......?!

Heidi-Ho: Her er opskriften til en revy-vise, ganske gratis ! Melodien kunne f.eks. være fra Admiralens Vise - jeg er lige ved at tro du også kunne bruge nogle af ordene i det originale omkvæd !!
Hvad siger du så ?

Øjenvidnet4

Nu må I snart finde ud af hvilket ben I skal/vil stå på.....

Du skriver ovenstående i en tråd,hvor hverken Julemanden eller mig ( som ikke ER samme person)
er udelukket fra at svare.. (julemanden skriver skam PB`til mig.)
Lige ledes fortsætte habibipro med at sviner mig til og stiller dumme spørgsmål,men han giver mig ingen mulighed for at svare....

Hvis I vil mig noget så findes der en PB service her på KanDu benydt den eller gå ind på min hjemmeside www.bb-jagt.dk og benydt kontakten der, Lettere kan det da ikke være, hvis I ønsker at få noget at vide af mig.

Hvis andre Kandu læsere også er godt og grund træt af dette her, så giv Jeres mening til kende over for disse få personer,som hele tiden ødelægger en hver tråd,med deres sygelige tiltag...

Vedr. blacklistning så hævder Tonganeseren jo at han IKKE er E.B.Berthelsen så han kan jo blot svare-han er jo ikke udelukket.... Desuden er spørgsmålet om D.L.S. medlemstal jo ikke stillet til en bestemt person - så øjenvidnet4 du er helt ude i tovene nu....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-09-09 11:16

bb1
Hvis du har blacklistet en person, så kan personen ikke deltage i dine spørgsmål.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-09-09 11:17

Og hvis en anden person har blacklistet dig, så kan du ikke skrive til vedkommende og ikke deltage i hans prørgsmål.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-09 11:43

Citat
Vedr. blacklistning så hævder Tonganeseren jo at han IKKE er E.B.Berthelsen så han kan jo blot svare-han er jo ikke udelukket....

På kandu findes ikke en bruger, der hedder E.B.Berthelsen , så det bliver jo lidt svært

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-09 12:56

Nej ans.

For du skal ligge mærke til, at de tre fire personer,som det hele drejer sig om,skriver og ringer sammen og aftaler hvad der skal skrives...

Desuden så er Tonganeseren og E.BB. en og samme person. Det fremgår af det Tonganeseren skriver, han skriver om ting,som kun E.B.Berthelsen har haft kendskab til..

Vi har nu længe nok været teoriseret af disse personer, som alle har med Dansk Land og strandjagt at gøre. Denne lille forening har ikke deres eget debatforum og derfor tåger de ind alle vejne, hvor det lugter lidt af jagt. På alle de andre debatsider er flere af dem smidt ud bl.a. Tonganeseren/E.B. Berthelsen´, men Amin. her på Kandu vil ikke foretage sig noget. Det er grunden til, at jeg nu henvender mig til Jer brugere.....

Kom med forslag til hvordan problemet løses...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-09 15:45

Citat
Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 disken 08-08-2006

2 centerpoint 10-07-2008

3 Tonganeseren 03-11-2008

4 TheRealDeal 30-11-2008

5 Sandhedsvidnet 08-12-2008

6 ErasmusMontanus 16-12-2008

7 HFranzen 26-12-2008

8 Øjenvidnet4 11-06-2009

9 habibiPro 27-06-2009

--------------------------------------------------------------------------------
[1-9] af 9 side : 1 af 1

http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=103463

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-09 16:52

Hvor i ligger problemet ANS ?

Jeg har med de midler,som findes forsøgt at holde en sober tone herinde,det hjalp ikke....
Så har jeg forsøgt at hyle samme sprog,som hylerne det hjalp heller ikke....
Så har jeg anskuet problemet for Kandus amin. det hjalp heller ikke...
Så nu forsøger jeg at få gode råd fra de andre brugere Råd fra de brugere,som står på listen over personer,som på et eller andet tidspunkt har været blacklistet af mig er jo ligesom ikke relavante i denne sammen hæng. Da det jo er nogle af dem, der er hylerne...

Hvilket jo også ses af denne tråd, som jo ikke er så beskidt i tonen, som den tråd øjenvidnet har oprettet om samme emne...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-09 17:52

Citat
Hvor i ligger problemet ANS ?

Problemer er lige nu at få dig til at forstå at følgende brugere har du blacklistet

http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=103463

Citat
Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 disken 08-08-2006

2 centerpoint 10-07-2008

3 Tonganeseren 03-11-2008

4 TheRealDeal 30-11-2008

5 Sandhedsvidnet 08-12-2008

6 ErasmusMontanus 16-12-2008

7 HFranzen 26-12-2008

8 Øjenvidnet4 11-06-2009

9 habibiPro 27-06-2009

Og det er ikke som du skriver

[/citat]
Råd fra de brugere,som står på listen over personer,som på et eller andet tidspunkt har været blacklistet af mig er jo ligesom ikke relavante
[/citat]

Det er ikke på et eller andet tidspunkt, men på nuværende tidspunkt, du har dem blacklistet.

Men hvis du vil, kan du jo hæve den blacklistning. På siden her

http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=103463

Ud for hver bruger er der en lille rød mand med et rødt kryds over, der klikker du på, hvis du vil ophæve din blacklistning.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-09 20:56

Med hvilken begrundelse skulle jeg gøre det - når de samme har blacklistet mig.
Det ville jo ikke hjælpe en pind - hvis du ser i den anden tråd, så fortsætter habibipro med sit personfnidder.
Jeg vil hellere bevise, at vi her kan føre en debat på et ordentligt grund lag og i et sprog renset for de gloser han bruger om personer,som han i bund og grund intet kender til...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-09 21:54

Citat
Med hvilken begrundelse skulle jeg gøre det - når de samme har blacklistet mig.

Det har jeg heller ikke skrevet at du skal.

Men da du nu er klar over, at du har blacklistet de brugere, så synes jeg, du skal stoppe med din påstand i diverse tråde om, at de ikke er blacklistet.

De jægere, der huserer/jager hinanden her på kandu har vist ikke andet end krudtslam mellem ørerne. Den ene er ikke et skud bedre end den anden.

Det gælder både for dig bb1 og dem du har på den ovennævnte blackliste. I er mere eller mindre hjernedøde.

Jeg deltager ikke mere i denne tråd ... fjerner fluebenet.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-09-09 23:24

Det var da kedeligt Ans, at du vælger at stoppe lige før vi måske havde fundet en løsning..

Du har helt ret i at jeg bestemt heller ikke selv har holdt mig tilbage,men jeg har begrundet hvorfor.
Så det det drejer sig om er at komme videre herfra.

Om jeg personligt deltager i løjerne eller ej løser jo ikke problemet. Se blot hvor de samme hylere har svinet Heidi-Ho til og selvom han godt selv kan svare igen og selvom han også ind imellem har været rygende uening med mig, så har du aldrig oplevet, at jeg har svinet ham til..
Jeg har som nævnt kun forsøgt at give igen med samme krudt,som der er blevet affyret imod mig, men indset at det bider ikke på mennesker med et så lavt IQ som hylerne er i besidelse af.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-09-09 20:09

bb1 - din gamle krudtugle! Tror du ikke bare du trænger til en gammel dansk?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-09-09 21:08

Flash77 Har du ikke et lidt bedre forslag? Gammel Dansk er ikke lige mit valg.Hverken i hund eller snaps.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-09-09 11:07

Hvad så med en sct. bernhards med en tilhørende tønde rom?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-09-09 17:58

Neheeeee helst heller ikke rom - det er mest til negere,men ellers er forslaget ganske udemærket!

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 23-10-09 17:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål