/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
kuppelampe
Fra : syllemus
Vist : 1461 gange
200 point
Dato : 24-09-09 17:01

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe den klassiske hvide kuppelampe til væggen?
Kan både fåes i plastic og glas.

Har kunne fåes i Silvan, men de forhandler dem ikke mere.

VH
Syllemus

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-09-09 17:10

Er det så'n noget
http://www.ide-mix.dk/9230705

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 24-09-09 17:16

Jo det er det, men det ser ikke ud som om der følger en fatning med, eller hva?

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 24-09-09 17:17

det skal være de runde

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-09-09 17:18

Næ'e det tror jeg ikke der er

Accepteret svar
Fra : flejsen

Modtaget 210 point
Dato : 24-09-09 17:30

jem & fix har, i plastic, glaskuppel laves ikke mere.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-09-09 18:01

En rigtig lampeforretning med en gammel rotte bag disken må kunne svare om de findes mere.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-09-09 19:19

I genbrug og bagagerumsmarkeder etc.

Hanne

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-09 20:24

Hej syllemus.
Hanne ( Camillasmoster ) er inde på noget smart - hvis du finder en lampe fra et eller andet genbrugssted, så kan du bruge en af de kupler (af glas) som foreslås af Klaudi - den passer på gevindet - hvis du er heldig passer gevindet også fra de billige plastmodeller som for tiden forhandles i Jem & Fix - du kan måske også bruge den billige plastmodel, men hvis du vil have en lidt mere gedigen model er det jo kun fatning med sokkel og det store gevind til kuplen du skal have fat i, så kan du købe en fin, fin glaskuppel fra Klaudi´s link.
hilsen
Bennymanden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-09-09 20:43
Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-09 20:51

Denne er så i en mere "moderne" udgave

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70077468

Beregnet til både væg og loft.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 24-09-09 21:58

tak for alle de fine forslag.
Men jeg vælger den nemme løsning, at tage til Jern Og Fix og
køber den biliige af plastic.

Godkendelse af svar
Fra : syllemus

Dato : 24-09-09 21:59

Tak for svaret flejsen.