/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Unlock HTC Snape
Fra : olarsen
Vist : 942 gange
100 point
Dato : 23-09-09 23:05

Hej,

Jeg ønsker mig en HTC Snape (PDA og telefon), og ser at man kan købe den for kr. 2085,- (i bindingsperioden). Jeg ønsker at opsige abonnementet efter 5 mdr. (30 dages opsigelse) for derefter at isætte mit gamle SIM kort. Hvordan får man lige SIM låsen låst op på sådan en fætter.

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 23-09-09 23:27

vil du først unlocke den efter bindings perioden kan du få koden til den gratis efter 6 månder

her er lige en guide til unlock af htc

1 - Tænd mobil med et ikke tilladt SIM-kort,
2 - Hvis telefonen til at spørge, skal du indtaste PIN-koden til dit SIM-kort
3 - Nu telefon vil bede dig om at indtaste frigøre(unlock koden) koden!

du kan også få unlocket den inde der er gået 6 månder og sætte dit simkort i med det samme for ca 200kr

send mig evt en pm da jeg kan klare den pr mail

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 24-09-09 03:19

Citat
No-key og X-sim er en ny måde at unlocke telefoner på. Mange af de nye mobil telefoner har utrolig høj sikkerhed, så det stort set er umuligt at unlocke dem med den normale kabel metode. Med et X-sim kort kan man unlocke sit simkort i stedet for sin mobil. Ved at unlocke sim kortet fremfor din mobil, slipper du for at betale det hvide ud af øjnene hver gang du skifter mobil. Et simkort har en operatør kode der fortæller telefonen hvilket teleselskab kortet benytter. Denne kode skal matche med den telefon der bliver benyttet. Et X-sim kort fjerner denne operatør kode fra simkortet, så telefonen får den illusion om at den har det originale simkort som telefonen er låst til. Et X-sim kort er utrolig let at benytte og du kan selv sætte det i din telefon uden nogen form for teknisk baggrundsviden. Dette betyder at du kan unlocke din telefon uden at skulle henvende dig til en unlocker hver gang du skifter telefon. Du kan allerede nu bestille denne lette og billige måde at unlocke din telefon på, her på X-sim.dk.
……………………………………………………………………………………………………………..
•   Unlocker din telefon unden at miste fabriksgarantien på 2 sek.
•   Utroligt nemt selv at montere. Igen teknisk viden nødvernligt.
•   Slut med at besøge en unlocker når du skiftet mobiltelefon.
•   Hvis du skifter mobiltelefon flytter du x-simkortet med over i den nye mobiltelefon og den virker med det samme også selveom den nye er simlåst.

http://www.x-sim.dk/

det lyder jo fint nok,... måske lidt dyrt,
ser ud til det kan gøres betydeligt billigere,
pris i alt,.. under 20 kr. inklusiv forsendelse

http://www.youtube.com/watch?v=dRO9Serh7qQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=dRO9Serh7qQ

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 24-09-09 03:25
Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 24-09-09 15:53

Tak for alle svarene,

Jeg har ikke købt telefonen endnu og er siden kommet i tvivl om hvorvidt det er den rigtige, thi jeg har fået fortalt at det er bedst med Microsoft Mobile som styresystem, hvis jeg vil bruge Outlook som kalender, (jeg har haft en PALM og det l... køber jeg ikke igen - eller osse har jeg været meget uheldig med mine 'palmer').

Jeg vil nu forsøge en af ovennævnte metoder på min gamle Samsung, som er en reservetelefon der er SIM-låst, så det er der ikke meget reserve i

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 24-09-09 16:12

så er det jo bare at få låst din gamle samsung op så den kab bruges som reserve tlf

er den gamel samsung over 6 månder gammel kan den låse op ved det selskab den er købt gratis eller kan stort alle unlocker (inkl mig selv) låse den op med kabel for dig så du kan bruge den

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 24-09-09 16:16

Jeg er så heldig at der ligger en TDC butik i nærheden, så jeg går lige derover og får dem til at gøre det!

Accepteret svar
Fra : simkiller

Modtaget 100 point
Dato : 24-09-09 16:20

skulle der være problemer med at få låst den op så ka du jo altid skrive en pm til mig og vi finder en løsning på at få låst den op med kabel til en fornuftig pris

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 24-09-09 16:26

Det er bare 10-4

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 27-09-09 11:48

Tak for svaret simkiller.

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 27-09-09 22:25

Hej olarsen

det var så lidt og tak for point