/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Skjulte filer
Fra : achton
Vist : 831 gange
100 point
Dato : 23-09-09 20:38

Jeg har en USB memory med blandede filer, skjulte og ikke skjulte.

Kan de skjulte vises på en anden pc ? Eller er det kun på den pc hvor man har

aktiveret skjul filer ?

Håber spørgsmålet er til at forstå.

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 23-09-09 20:43

Ja det kan man selv bestemme m de skal vises eller ej . Det bestemmes i mappe instillinger

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 23-09-09 21:49

hvis den er formateret som NTFS har du mulighed for at "låse" en mappe så den ike kan åbnes uden brugernavn og kode hvis den puttes i en anden maskine end din egen.
du sætter NTFS rettighedder til at DIN konto har fuld rettighed, på den måde vil den bare åbne mappen uden at spørge om noget hvis den er sat i din egen maskine.
Hvis du derimod prøver på en fremmed maskine passer brugernavn og kode jo ikke og så vil der komme en boks frem og spørge efter en konto der har lov til at åbne mappen

håber at ovenstående er til at forstå, ellers spørger du bare

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 23-09-09 22:13

KONTROLPANEL/ MAPPEINDSTILLINGER/ VIS/ SKJULTE FILER OG MAPPER

Beklager hvis du bliver tosset over skriften..

Eller fiser jeg af, IGEN

Har du andre former for skjulte/ prøv 7eleven=)(¤¤==?

7ZIP og udpak dem.

Virker det ikke, skal jeg gerne lægge en LILLE men brugbar Guide op til dig,
så du kan BEHOLDE HVAD DU / har kunne udpakke, og KAN GENBRUGE,
som var det dine egne filer.
Og så Video-filer///, som er beskyttet af password`s

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-09-09 07:15

Skjulte filer kan også være en skjult partition, med filer som ikke kan ses.

Godkendelse af svar
Fra : achton

Dato : 24-09-09 12:00

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-09-09 12:15

det var da så lidt