/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
God skridt tæller
Fra : svendgiversen
Vist : 2830 gange
170 point
Dato : 22-09-09 20:59

Jeg overvejer at give en skridt tæller som gave, hvilken bør jeg købe?

Jeg har set én der ikke kræver ben/fod kontakt, den vil jeg foretrække...

Hvilket fabrikat, forhandler og pris??

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 180 point
Dato : 22-09-09 21:34

Jeg tror det bliver svært at råde dig.

Der er foretaget flere test af skridttællere med både minus og plus kommentarer.

Du kan bl.a. læse her

http://politiken.dk/tjek/motion/tjekmotion/tjeksmotion/article772606.ece

En samlet oversig over de testede skridttællere ca.midt på siden

http://politiken.dk/tjek/motion/tjekmotion/tjeksmotion/article772600.ece

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-09-09 22:59

Prøv at kikke på www.homecare.dk og dette app. vi har 4 stk her i familien virker perfekt til en overkomlig pris, den tæller trapper cykling op og ned af trapper og ved sving.

Power Walker PW-610

per

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-09-09 09:43

Den bibsamie henviser til er blandt dem, der er testet, i mit link.

Så der kan du læse bedømmelsen af den.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-09-09 15:11

Jeg har nu købt den billige Select hos Sports Master, anbefalet af ans,
men også tak til dig bibsamie, for din anbefaling af Power Walker.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-09-09 15:39

svendgiversen

Nu er det jp så meningen at du skal gå min. 10000 skridt om dagen, og ikke noget snyderi vel, god tur det er sundt.

dbh
per

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-09-09 16:20

bibsamie svendgiversen skrev

Citat
Jeg overvejer at give en skridt tæller som gave, hvilken bør jeg købe?

svendgiversen

Det glæder mig, at du kunne bruge mit link.

Jeg håber så, at modtageren bliver glad for gaven

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-09-09 16:25

ans

så kan svendgiversen jo give mine oplysninger med i gaven ikk.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-09-09 18:15

Det er min nærmeste nabo der på fredag bliver hele 79 år, så 1000 skridt er måske i overkanten.

Og med hensyn til nøjagtigheden,
det er jo ret ligegyldigt om han med 1000 skridt går 7 eller 8 km, bare han tror det er 8 km.

Hvis han får flere skridt tællere, kan jeg måske overtage en af dem?
Som jeg så vil placere på min lille hund, der nok når op på 10.000 skridt om dagen...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-09-09 19:59

det skal være 10.000 skridt der svarer til 7-8 kilometer

per

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-09-09 20:46

Godt der manglede et nul, ellers var det vist kun 5-6 minutters gang?

Tak til jeg begge.
Jeg venter med at lukke til han har fået gaven...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-09-09 12:59

Min nabo blev glad for gaven, selv om det kun var den billige Select skridt tæller

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-09 14:11

Uanset pris, så var det vigtigste vel at naboen blev glad samt

Citat
Brugsanvisning: Dansk. Let tilgængelig og ukompliceret.

God weekend ... her skinner stadig

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-09-09 15:20

Tak for svaret ans.