/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Det Parallelle lig på DVD?
Fra : Fattig
Vist : 5046 gange
100 point
Dato : 22-09-09 20:15

I følge WWW.danskefilm.dk skulle filmen "Det Parallelle Lig" findes på DVD.
Hvor kan den købes?

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 22-09-09 20:20
Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-09-09 20:23

Hvor står der den fås på DVD

Den er på VHS - se Dehabs link

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-09-09 20:25

Jeg tror nu ikke den er kommet på DVD endnu.

Den side Dahab henviser til, der står at den ikke kan skaffes på DVD

http://www.dvdcity.dk/?50O48O49O483TO49O4835X32O4938371

På denne side

http://www.danskedvd.dk/kommende.php

står der, at den i 2009 vil udkomme på DVD, men ikke en dato.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 22-09-09 20:25

Ja så godt det var VHS, ser ikke ud til den er udkommet på DVD, men prøv at skrive til Blockbuster og spørg.

http://www.blockbuster.com/outlet/stores/storelocator/checkTitleAvailability?movieId=113680

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 22-09-09 20:36

Refi.
Det står der i den øverste boks på siden, når du sætter markøren på dvd symbolet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-09-09 20:40

Ja - du har ret - men den er åbenbart IKKE tilgængelig i øjeblikket....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-09-09 20:41

Fattig

Den side du henviser til er forsiden.

I oversigt klikkes der på D i film sorteret alfabetisk ... Det parallelle lig

Det er korrekt, at der er et symbol, der viser at den er udkommet på DVD, men jeg kan ikke finde den nogen steder.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 22-09-09 20:51

Ans.
Det er heller ikke lykedes for mig. Derfor har jeg stillet spørgsmålet her på Kandu.

Har heller ikke kunne finde butik eller Netbutik hvor den sælges som VHS, altså at de har den.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 22-09-09 20:53

I det link jeg sendte kan du bestille den på VHS ved at trykke på knappen " overvåg "

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 22-09-09 21:15

Tak Dahab.
Der har jeg været, som jeg forstår det kan den bestilles, ikke umidelbart købes/afhentes.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 22-09-09 21:20

Jeg tvivler meget på, at den igen vil komme på VHS. Det er et (udgået) system, som de færreste bruger.

Når filmen igen bliver til at købe, vil det blive på DVD.

Fattig, du må have tålmodighed, den skal nok dukke op.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 23-10-09 16:16

Tak for svaret ans.