/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Fotojournalist - Optagelse?
Fra : Klokken Sytten
Vist : 1125 gange
100 point
Dato : 22-09-09 13:43

Hej.

Hvor mange gange kan jeg prøve at blive optaget på fotojournalist uddannelsen, hvis jeg ikke består?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 22-09-09 14:06

Jeg kan overhovedet ikke se der står noget om det, så du bliver nød til at kontakte jounalisthøjskolen

http://www.journalisthojskolen.dk/fotojournalist/optagelse.html

Godkendelse af svar
Fra : Klokken Sytten

Dato : 22-09-09 19:57

Tak for svaret Nordsted1.