/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Der opstod en fejl på siden
Fra : Jimmy17
Vist : 1628 gange
100 point
Dato : 21-09-09 20:55

Hey Folkens.

Håber nogen kan hjælpe, sidder på Telenor's side og kigger på telefoner, men har et problem med deres side.
Hvis i eks tager og kigger på denne side:
http://www.telenor.dk/privat/mobil/mobil/mobiltelefoner/alle_maerker/sonyericsson/sony_ericsson_x1__dk_version_103775.aspx

Det er bare en tilfældig en jeg lige tog.
Når jeg så klikker på det punkt, der hedder "Det koster den" eller bare en af de andre faner der, så virker det ikke.

Det er sikkert bare en eller anden lille indstilling, der er forkert i min browser, men aner ikke hvilken.

I fejlboksen i nede venstre hjørne er der følgende tekst
Boks 1
Linje: 20
Tegn: 4492
Fejl: Failed
Kode: 0

Boks 2
Linje: 267
Tegn: 6
Fejl: Objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode
Kode: 0

Lidt info om computer.
Windows Wista Home Premium med Servicepack 2
Internet Explorer 7

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 21-09-09 21:00

Jeg har forsøgt at slette
Temp internetfiles
Cookies

uden virkning

Kommentar
Fra : Betty Boop

Dato : 21-09-09 21:32

Ja jeg har ikke nogle problemer med siden, MEN jeg bruger også Safari på min mac så det kan du jo ikke bruge til så meget.

Prøv igen og se om det ikke har været en fejl fra Telenor´s side

Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-09-09 21:40

Har nu prøvet med Internet Explorer 8 - ingen problemer...

Mozilla 3.5.3 - ingen problemer...

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-09-09 21:40

Har du TILLADT at der køres AKTIVE X på din PC/ vindue
enten er det din firewall der nægter dig adgang ellers skal du op i internet.-indstillinger avanceret og rette, så du har tilladelse til at bruge AKTIVE/ SCRIPTS.
ellers under andre indstillinger for sikkerhed/ bruger-ditto tillad aktive/ scripts

Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-09-09 21:41

Kører iøvrigt XP pro - ved ikke om det kan have noget at sige i forholdt til Vista som du bruger...

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-09-09 21:43

Men om jeg så fatter hvorfor siden skal fungere med alt det lort.

kAN __DU BRUGE DENNE SIDE, SOM KØRER MED DIVERSE MØJREKLAMER OG LUS
OG BANDLYST AF WOT.

Kan jeg ikke se nogen grund til at ændre noget, men prøv at se din firewall igennem.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 21-09-09 21:44

hvis du har en

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-09-09 00:40

Kode
I fejlboksen i nede venstre hjørne er der følgende tekst
Boks 1
Linje: 20
Tegn: 4492
Fejl: Failed
Kode: 0

Boks 2
Linje: 267
Tegn: 6
Fejl: Objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode

Kode: 0

Slå siden op på/ C / MOLO___Kyle/ ___ens æggebæger= hjemmeside
sikkert ikke din side der er tosset, emd SÅ FÅ FEJL på en eller PRO SIDE

Men ak og W__så får du en ORDENTLIG forklaring på CSS, og andet GODTER.

http://www.cssboxing.com/
eller???
I mellem tiden kan du vel bruge denne
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=81351

Selv FATTER jeg ikke hvad der menes med CSS_ medmindre det er noget man MODTAGER
af data, fra andre sider.

Upsssssssss

Men tror han er meget behjælpelig, også hvis ham tager mod en PM.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-09-09 00:42

BTW: kan se / CSS at siden stadig er under opdateringer.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-09-09 00:43

Citat
I fejlboksen i nede venstre hjørne er der følgende tekst

Og du bliver ikke bedt om at åbne EN LOKAL VB+++ editor.

Annuller spørgsmålet
Fra : Jimmy17

Dato : 08-10-09 22:40

Jeg har desværre ikke modtaget et problemløsende svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Ellers tak for hjælpen.
Har løst det ved at skifte over til IE8, som har givet et par andre problemer.