/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Folkeafstemning om moské
Fra : PeterTheisen
Vist : 530 gange
20 point
Dato : 18-09-09 20:50

Dansk Folkeparti har som led i deres menneskefjendske korstog mod muslimer foreslået, at planerne om en stormoské, der skal opføres i København, bør stoppes, og at der i det mindske skal udskrives folkeafstemning før opførelsen af moskéen.

Jeg undrer mig over, hvorfor vi ikke fik lov at stemme om Irakkrigen, når den nu var ulovlig og meget dårligt begrundet fra begyndelsen.

Kampagnen bygger i det hele taget på mange forkerte bevæggrunde, som jeg ser det:

1. Der er trosfrihed i Danmark, hvilket står i Danmarks Riges Grundlov.

2. Muslimer udgjorde fire procent af Danmarks samlede befolkning i 2008.

3. Et trossamfund må bygge sine bygninger, hvor det kan dyrke sin tro.

4. Der er i forvejen 115 moskéer i Danmark.

5. Der er forskel på islam og islamisme, selv om Dansk Folkeparti ikke vil indrømme det.

Er du enig med mig, eller kan du se en pointe i Dansk Folkepartis argumenter?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-09-09 21:15

Jeg er bange for den frembrusende middelalderkultur.
Der er vist ikke så meget polimik omkring alle de andre som er kommet til Danmark.
De benytter sig af såkaldt "omvendt racisme" altså får Danskere til at give efter for middeladerkulturen, for ikke at blive kaldt racister.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-09-09 22:31

Bliver du da aldrig træt af alt det fis ???????????????????????

Accepteret svar
Fra : Thomas.Haugaard

Modtaget 20 point
Dato : 18-09-09 22:43

Dansk Folkeparti er bare ude i et mediestunt. Man kan ikke forbyde opførelsen af en Moske.

Hvorfor mon de ikke startede med et forslag om folkeafstemning om Rockerborge ?

Det er populisme der har det formål at man ikke ønsker at danskerne skal forholde sig til de reelle problemer der er i danmark og ikke se at man ingen løsninger har undtagen at sikre sin egen hyre.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-09-09 22:50

Næh,, hvor skulle han eller hælde al hans socialiste ævl og bras ud henne? At han så ligeledes stjæler med rund hånd fra diverse aviser og fora uden kildeangivelser fortæller jo bare lidt om moralen!

Men ligesom Peter Theisen skærer alle der er uenige i hans pis over en kam, kan vi andre jo så som modtræk konstatere at dette tyveri og delen uden at spørge er ret symptomatisk for venstrefløjen.

Skal vi vædde på jeg bliver blacklistet? Peter Theisen er simpelthen pisseræd for at diskutere med en der kan svare for sig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-09-09 22:51

Nårrrh Thomas, var der tyve point at hente?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-09-09 23:16

Men vila da gerne svare:

1. Der er trosfrihed i Danmark, hvilket står i Danmarks Riges Grundlov. NETOP OG DERFOR BØR MUSLIMERNE SOM UDGANGSPUNKT SØGE AT RESPEKTERE VORES RELIGION. DET KNIBER DET GEVALDIGT MED. ET GAMMELT ORDSPROG SIGER: SKIK FØLGE ELLER LAND FLY.

2. Muslimer udgjorde fire procent af Danmarks samlede befolkning i 2008. HMMMM HAR DU DÆKNING FOR DENNE PÅSTAND?

3. Et trossamfund må bygge sine bygninger, hvor det kan dyrke sin tro. IKKE NOGET PROBLEM. SÅLÆNGE VI IKKE TALER OM UNDERTRYKKENDE TROSRETNINGER. HAR DET LIDT BESVÆRLIGT MED IMAMER DER VIL OMSTYRTE DET DANSKE SAMFUND OG OPFORDRER TIL OPTØJER OG BALLADE.

4. Der er i forvejen 115 moskéer i Danmark. JA OG....

5. Der er forskel på islam og islamisme, selv om Dansk Folkeparti ikke vil indrømme det. ÆVL. DOKUMENTER DETTE!

Er du enig med mig, eller kan du se en pointe i Dansk Folkepartis argumenter? JEG KAN FINT SE EN POINTE I DF's UDMELDINGER, OMEND DE KAN VIRKE VEL RADIKALE I NY OG NÆ. MEN DE FOREKOMMER SLET SÅ BLINDE SOM VENSTREFLØJEN OG EVNER IND IMELLEM AT SE KLART (MODSAT VENSTREFLØJEN).

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 19-09-09 00:02

Kære Peter T.

Hvis du er helt ærlig overfor dig selv, hvad tror du så resultatet af en afstemning ville blive.
Ja, lige præcis. Flertallet af danskerne, villle stemme nej til en stormoské, uanset at de ikke stemmer på DF eller ej.
De medborgere jeg taler med, er så ufattelig træt af, at muslimerne (din påstand 4%) alligevel fylder 80% af nyhedsstoffet.
Det kan godt være du betragter mig som paranoid, men jeg mener vi skal forhindre den middelalderlige muslimske kultur i, at få fodfæste i EU.

Til gengæld, betragter jeg dig, og dine følgesvende, som naive, nyttige idioter i den islamiske kampagne om verdenherredømmet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-09-09 00:23

Tjaaaa Reset.

Jeg forholder mig til min egen verden. Muslimer udgør måske 5% af vores kunder, men 80 - 90% af vores dårlige betalere. Strammer vi og siger pengene forud, skal man inetet købe alligevel (efter lidt parlementeren om at købe på lommen (sort). Endvidere er jeg træt af at høre om samfundsberigere, der kan præstere ledighedstal på over 60%. Ligeledes er ekstrabladets kampagne hvor de fanger irakere på stribe for at pule det danske samfund dybt beskæmmende.

Den gamle fangevogter kunne ligeledes føde os med lidt om hvem der sad på gangen for at have lavet noget slemt. Libanesere, palæstinensere osv osv. I vanvittigt højere procentuelt antal end de burde - hvis vi fulgte hvordan befolkningen i DK er sammensat

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 19-09-09 07:21

Dansk Folkeparti er sgu da ikke menneskefjendske! De er fremmedhadere, ment på den måde, at de er nervøse for, at vores samfund og højt elskede nationalitet bliver truet af folk fra andre lande med en helt anden kultur og en anderledes holdning til vores levevis.

Det kan jeg sagtens forholde mig til! Og jeg er ikke medlem af deres parti, overhovedet!!!!

Derudover synes jeg, at der skal være plads til alle her i vores samfund, og selvfølgelig skal det være muligt at opføre moskeér dér, hvor der er behov for, at folk kan "pleje" deres religion

Har engang boet i Hvidovre, som har en meget smuk moské -tror faktisk, at det er den første der blev opført i Danmark. Nå, men disse søde muslimer, byder jævnligt på fælleshygge i moskéen, så alle danskere, der er interesserede, kan komme ind og få lidt mad og komme hinanden lidt ved. Og der er altid fuldt hus! Prøv det......http://www.oplev.hvidovre.dk/Default.aspx?ID=79

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 19-09-09 08:42

Tak for svaret Thomas.Haugaard.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 19-09-09 09:30

Islam er ikke en RELIGION, men en syg idologi a la nazimse

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-09-09 09:47

jangchr - god formulering, den vil jeg huske.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 19-09-09 09:51

En Nazimse idologi !!! det var vist en ny forklaring