/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
omskæring
Fra : hamdengule
Vist : 1357 gange
15 point
Dato : 16-09-09 22:44

hej jeg er en dreng på 15.
jeg har en forhudsforsnævring, og tror derfor jeg ska omskæres.
men kan jeg blive omskøret så det kun er der foreste forhud der ryger og ikke selve det på pik hovedet ?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-09-09 22:47

Det er nok din læge du skal konsultere i dette tilfælde...

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 16-09-09 23:03

Det bliver du automatisk...sådan gør man

jeg fik det gjort som 6 årig

ingen overlast af den grund

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 16-09-09 23:52

Og du blir ved med dit forhudsævl. Så annuller dog dette sp. lige som da andre du har annulleret. Vil du have seriøse svar på Kandu, så vis at du er seriøs. Det kan godt være du kun er 13 år, men hvis du stiller spørgsmål herinde så læs hvordan du gebærder dig herinde på Kandu. Det må du da kunne finde ud af selv om du kun er 13...LÆS HER http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 17-09-09 07:32

Lægen vurderer i hvert enkelt tilfælde hvordan og hvor meget der skal skæres væk. Det er kun en decideret omskæring, hvis hele forhuden opereres væk. Men i de fleste tilfælde fjerner man ikke hele forhuden.

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-09-09 13:59

Dyrk noget sex så får din forhud det sikkert bedre når den er blevet brugt nogle gange.
Det der med at skåre noget af pikken af små 15årige drenge det vist nogen onde mennesker der har opfundet det så jeg vil absolut ikke anbefale at du skal gøre det.

Dyrk noget sex istedet for og se om det hjælper og jeg snakker ikke om at spille pik men at bolle en pige jeg tror det hjælper.

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 15 point
Dato : 17-09-09 18:17

Den unge mand beder om et svar, ikke at blivet svinet til af sure gamle kanduer.

Og til sagen.
Lægen/Kirugen. fjerner kun minimalt hud ved forhudsforsnævelse. det er kun et lille snit.
Så bare klø på. for det er sku ikke sjovt at dilleren gør ondt.

god vind... af stig af sted.. få det ordnet i en fart..

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-09-09 19:09

Citat
af stig af sted
Det hedder ad sti...af sted. Hvorfra ved du fra hvor gamle Kanduerne er??? Du må kunne noget, som andre ikke kan...fortæl fortæl!!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-09-09 22:03

Hold nu op
Det er lidt underligt, at din mor eller en anden voksen ikke har været opmærksom på det, for det er jo en vigtig ting i forbindelse med renlighed også. Desværre ved jeg også at forhuden kan være vokset sammen med penishovedet på en lille strækning. Så det er ikke noget du selv kan operere på.
Gå nu til en læge eller til en anden voksen eller halvvoksen, som kan følge med dig.

Hvis dine spørgsmål bare er stillet for at noget "dillersnak", så glem det herinde i kandu.

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 17-09-09 22:32

Nååå så vågnede du Ingelein. Det er nemlig ikke en dyt andet end en gang dillersnak Så spild ikke dine kloge og velmenende ord på den profil

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-09-09 11:02

Hej Krummen

Ja " syge bolde" findes der åbenbart mange af herinde, hvor er det synd for dem, som virkelig har problemer i den retning og ikke kan forvente et ordentlig svar, fordi nogle vil "pisse" på een.
Mange hilsner
Ingelein.

Godkendelse af svar
Fra : hamdengule

Dato : 14-10-09 19:35

Tak for svaret edison.