/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Fiske grej
Fra : hotstuff_II
Vist : 873 gange
30 point
Dato : 16-09-09 21:18

Hey der ude.

Nogle der ved hvor det er billigest at købe grej, altså kunne godt tænke mig en slags begynder taske med alt muligt blandet. Har nemlig fiske stang og hjul.

Håber nogle kan hjælpe :)

Accepteret svar
Fra : josga

Modtaget 15 point
Dato : 16-09-09 22:41

Hej.
Hvad kunne du tænke dig at fiske, ved sø --- å---kyst--- hav(turbåde).
Der findes frejaktioner over hele landet som du kan besøge, der er en masse "grej", så kan du selv sortere hvad du vil satse på.
Du har også muglighed at prøve nettet, de forskellige forhandlere har brugthandel.der er også fisketips og forskellige fiskeblade, der sælger godt brugt grej. Så muglighederne er mange, men man skalse sig for.
K & B Josga.

Kommentar
Fra : josga

Dato : 16-09-09 22:44

Hov Jeg skrev (frejaktioner) der skulle stå ==mange aktioner==

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-09-09 00:34

www.hvidovresport.dk er et god sted for både pro og begynder

Kommentar
Fra : hotstuff_II

Dato : 17-09-09 14:29

Det er meste til put and take sø'er ;))

Godkendelse af svar
Fra : hotstuff_II

Dato : 24-09-09 19:35

Tak for svaret josga.

Kommentar
Fra : boerges

Dato : 24-10-09 16:42

Et godt sted er også netauktionen QXL. Der er gratis tilmelding,hvis du ikke kender det.