/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Års kalænder exel
Fra : dolle1
Vist : 860 gange
120 point
Dato : 17-04-03 20:24

Hej.

Jeg havde på min pcér før den blev udskiftet til en nyer pc ér en års kalænder-Exel? Mener jeg, den bestod af hele året som var synlig med danmarks flagdage og man kunne indskrive mærkedage og sætte flag på dem , er der nogen der kan huske den
jeg kan ikke finde den igen er der nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen
Dolle1

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-04-03 20:43

Jeg har søgt i exel, men den henviser hele tiden til Outlook.
Emesen.

Kommentar
Fra : dolle1

Dato : 17-04-03 23:25

jeg tænker på om det måske har været et tilægs modul til exel det virkede proff

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-04-03 07:35

Hej Dolle1

Mon ikke det er dette program du tænker på. Jeg har selv brugt det i flere år, og synes det er rigtigt godt, da det selv udregner alderen år for år på de indtastede familiemedlemmer, og som udskrift bliver den rigtig pæn

http://www.ossoft.dk/

Med venlig hilsen og god Påske
Franksp

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-04-03 07:37

Hej Dolle1

Jeg glemte lige, at du kan finde ovennævnte link under "Familiekalender".

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-04-03 08:13

Hej Frank...

Drøn-godt link, du skulle skrive det i Tips & Tricks, så alle kan få glæde af det. Du ville få 4-5 stjerner af mig

Hygge... og selv god påske (det der er tilbage)
Søren

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-04-03 10:15

Tak for din pæne kommentar, Søren

Jeg prøver dit forslag, og så ser vi hvad der sker.

M.v.h.
Frank

Kommentar
Fra : janvogt

Dato : 08-05-03 15:49

Jeg har lavet en Excel-kalender med automatisk beregning af helligdage mv. samt mulighed for at lægge egne mærkedage ind. Det eneste man skal gøre er at indtaste et årstal.

Kommentar
Fra : janvogt

Dato : 08-05-03 15:50

Send en mail, hvis du er interesseret.
janvogt@esenet.dk

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 08-05-03 18:43

Hej Dolle1

Var det det kalenderprogram jeg henviste til?

Mvh
Franksp