/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Riffeljagt?
Fra : bb1
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 14-09-09 00:35

Habibipro. Øjenvidnet4 og våbeneksperten E.B.Berthelsen også kaldet Tonganeseren har været på riffeljagt på Svigerfarsgård her er resultatet:

Link: http://www.youtube.com/watch?v=1QbTkgmfxgI&feature=rec-HM-r2

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-09-09 00:54

Her er en lille film fra Tonganeserens ( E.B.Berthelsens ) forårs jagt. Læg mærke til hans gevær med de åbne sigte midler, som han praler så meget med:

Link: http://www.youtube.com/watch?v=NpAC6arYWuQ&feature=related

Nb. Husk jeg gør dig jo kun en tjeneste med, at slå link op. Den samme tjeneste du har gjort for mig i en anden tråd og så er mine endda med lyd på

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-09-09 07:37

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-09-09 12:58

Hej bb1.

Ganske usmagelig film, som overhovedet ikke egner sig til offenliggørelse.
- og den er heldigvis ikke fra Danmark.

At du så samtidigt vil bilde folk ind, at det skulle være 3 navngivne personer der deltager i filmen, gør sagen bare 300 gange mere usmagelig.

Hvis jeg var dig, bb1, ville jeg lynhurtig få slettet hele tråden med filmene.

Jeg håber inderligt at du forstår, at jeg tager dybt afstand fra sådanne barnlige og naive ting.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-09-09 13:29

Det forstå¨r jeg udemærket og respekt for det - men gamle N - samtidig må du så også tage afstand fra hylernes gamle indlæg fra 2007....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-09-09 13:31

Jeg glemte lige: Kender du måske navnede på de to andre????

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-09-09 13:42

Citat
- men gamle N -
????????? Hvad mener du med "men gamle N"???
Jeg tror næppe vi to kender hinanden.

Jeg tager afstand fra alt det personpladder, løgnagtigheder, uartigheder, ondskabsfulde handlinger, nederdrægtigheder, beskyldninger, svinagtigheder, der er imellem repræsentanterne fra DLS - og så dig.

Og til allersidst, tager jeg også afstand fra Safariplattenslageren, Holger Jensen og alle hans ugerninger og selvforherligelses lort.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-09-09 13:54

Citat
Jeg glemte lige: Kender du måske navnede på de to andre????

????? Hvadfor to andre......??????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-09-09 17:39

--------------------------------------------------------------------------------
Habibipro. Øjenvidnet4og våbeneksperten E.B.Berthelsen også kaldet Tonganeserenhar været på riffeljagt på Svigerfarsgård her er resultatet:

Jeg nævnte kun en person ved navn!!!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-09-09 17:49

Nå..... okay. Men det bliver det i realiteten ikke bedre af.
Kandu er i besiddelse af navnene på habibiPro og Øjenvidnet.....Såeeee...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-09-09 22:17

Ja, det er jeg udemærket klarover,men kan du få dem til at reagerer. Alle øjenvidnet4 beskyldning om at jeg skulle drive ulovligt jagt er nok til en advokatskrivelse,med krav om udlevering..

E.B.Berthelsen har igennem tiderne svinet mig,så meget til,så han ikke kan komme nogle vejne retsligt,det samme gælder Safarihøvdingen lille Jensen, så derfor kan jeg fyre alt hvad jeg vil af mod netop disse to personer. Det har jeg en klog mands ord for...

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 23-09-09 22:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Da Kandu`s amin ikke vil reagere, så kan jeg jo kun lukke tråden. Den har også opfyldt sit formål.