/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
@ severino
Fra : EXTERMINATOR
Vist : 733 gange
34 point
Dato : 13-09-09 20:05

jeg førler ikke det var ikke helt retfærdigt at det var mig der fik point her.
http://www.kandu.dk/spg139883.aspx

Så jeg deler lige med dig og o.v.n.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-09-09 20:08

Latterligt pointbytteri som ike har nogen praktisk betydning...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-09-09 20:15

Altså - hvis EXTERMINATOR er ked af at have fået nogle point han ikke syntes tilkommer ham, er det da en meget god måde, at bøde på det.
Der er jo ikke noget fordækt, og årsagen er jo forklaret.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 34 point
Dato : 14-09-09 10:19

Nu er point uddelingen jo spørgerens valg, hvis det er en seriøs spørger.
Vi har sikkert alle lige genset KANDU-spøgelset, som stiller de mest mærkelige spørgsmål, og belønner den første der svarer, uden der er hoved og hale i noget af det.
Så tag det som en oplevelse, uanset måde og udfaldet. - Vi må jo snart være svære at overraske, som tingene udvikler sig her på kandu.

Desværre kan man ikke ignorere et spøgelse, for det skifter lagen og så er det der igen. Men at overse og undlade at svarer, er den bedste måde, hvormed man kan vise, eller undlade at vise interesser for så ukulte personer.

Godkendelse af svar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-09-09 22:43

Citat
Nu er point uddelingen jo spørgerens valg

korrekt.

og da jeg følte min retfærdighedssans krænket lavede jeg en deling af point med dig og o.v.n.

Citat
Latterligt pointbytteri som ike har nogen praktisk betydning...

det har betydning for mig

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-09-09 11:44

For mig har point kun betydning for den anerkendelse for det svar der gives. Værdimessigt har det ikke meget atgøre godt med; da man ikke kan omsætte dem til noget andet. Så hellere en koldfra kassen!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-09-09 11:51

Citat
har point kun betydning for den anerkendelse for det svar der gives

Du har fanget den kan jeg se

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-09-09 12:07

Nåh, så rotere den da endnu. Man er da ikke gået helt hjernedød!

På nuværende tidspunkt har jeg:
Point 36086
SPoint 78414
Og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal bruge dem til, andet end det er et slags barometer for tilfredshed med de svar jeg har leveret!