/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Webx - Anden "legeplads" !
Fra : bluesky
Vist : 698 gange
50 point
Dato : 13-09-09 18:33

Helt ærligt "Webx" eller hvad du nu anvender som "alias" - Du er da i en situation hvor du snart må få dig et liv (evt. med hjælp fra en pædagog). Du skriver selv om dette forum at :

hvor jeg har "drillet" lidt for sjov, og som følge deraf har fået min IP adresse blokeret.

Bruger firefox, opera og IE8

Det skal være nemt, for jeg er et fjog til teknik.

Og så skal det ikke påvirke familiens øvrige surf -
altså ikke sløve det ned.

Jeg er ærlig talt ved at være lidt træt af af du ikke forstår at "Blå Stue" er for tilpasningsvanskelige børn og ikke her !

At du bekymrer dig for din uvidende forældres netadgang burde du have gjort noget før - for der er personer her som tager forumet seriøst, hvad du åbenbart ikke gør !

Find noget konstruktivt at bruge dit liv til og jeg forstår godt at du hvert år har været den sidste i udvælgelse til skole hold !

Vi har nu gennem gentagne måneder set din destruktive adfærd som er som et lille barns - men muligheden er jo selvfølgelig for at vi sløver din og dine forældres netadgang til et minimum og så kan du prøve at forklare den !

Så kort sagt - hvordan føles det at være et appendix ?

Bluesky

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-09-09 18:35

Webx kan ikke svare, han/hun er blacklistet igen-igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-09 18:37

Og noget af det mest sørgelige--- han er voksen ----

Men kun af alder, for det er da noget af den mest barnlige opførsel han lægger for dagen, jeg kender børn der er mere modne en ham

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-09-09 18:42

Citat
Og noget af det mest sørgelige--- han er voksen
ved du hvem vedkommende er? Så frem med navn og adresse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-09 18:44

Nej jeg ved ikke hvem kvajpanden er, men han var en seriøs bruger i starten af hans "karrierer" på kandu - tror det eller ej

Men et af hans seriøse spørgsmål var jeg på jagt efter en plakat han skulle bruge som bryllupsgave til sin datter - det kan selvfølgelig være noget han bare fandt på - men det lød meget troværdigt, og det var sikkert også en god gaveide

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-09-09 18:47

bluesky - han kan svare dig her http://www.eksperten.dk/spm/886430 sig-mig-det = webX

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 13-09-09 18:48

Jeg forstår ikke noget.
De idioter i ønsker smidt ud, efterlyser i øjeblikket efter de er blacket.

Dårlig opførelse er også en slags reklame åbenbart.

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 13-09-09 19:03

Hejsa og god aften til de seriøse

Jeg er simpelthen bare blevet så træt af den stadig ævle-bævle fra denne profil og hans aliaser !

At dette skulle "være sjov" står for hans egen regning

At det skulle være en "voksen mand" har jeg meget svært ved at tro, i så fald er det ren "blå stue" til ham med et brev hjem til ansvarlige i familien om hvorfor han har sløvet familiens netværk. Han skriver selv at han ikke har nogen berettigelse - hvilket er fuldstændig korrekt men for en "mand" at accepterer dette fortæller mere om ham end noget andet !

Men jeg håber snart at han kommer i behandling og vi kan vende tilbage til et fornuftigt forum hvor vi hjælper hinanden istedet for at blive spammet af et fjols!

Bluesky

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 13-09-09 19:13

Hej Flejsen

Mine kommentarer var under ingenomstændigheder en efterlysning !

Blot et surt opstød over at den type mennesker ikke forstår hvornår omverdenen har dømt dem til at være uinteressant og et appendix til livet pga. deres opførsel.

Jeg har oplevet mange gode og konstruktive input på dette site gennem den tid jeg har været her men der opstår desværre på alle åbne sites denne type intetsigende profiler. Bl.a. har tilsvarede situationer været på banen med aktiesiderne "Spekulanten" og "Euroinvestor" hvor div. aliaser fra samme pleasede hinanden

Bluesky

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-09 19:20

Citat
At dette skulle "være sjov" står for hans egen regning

Det er da kun sjovt så længe du og andre profiler gør opmærksom på "hans" tilstedeværelse ved at oprette den/det ene tråd/spørgsmål efter det andet.

Hvis alle brugere ville ignorere "ham" så ville det gå i glemmebogen.

Men på nuværende tidspunkt er profilen midtpunkt for mange brugere på kandu og "han" nyder det. Hvert spørgsmål, der bliver oprettet, med "ham" som samtaleemne er kun til opmuntring for at oprette endnu en profil.

Stop dog med alle de oprettede spørgsmål, som omhandler mangeprofilen.

Dette er skruen uden ende

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 13-09-09 19:32

Hej Ans.

Nu er og var dette mit eneste sure opstød over at denne profil (m.m.) gentagene gange har irriteret med stupide kommentarer som han/hun i misforstået tro er morsomme for andre end (forhånentlig) tilknyttet rådgiver!

Jeg synes blot at der er mange gode input på denne site som bliver forstyrret af en person som er så åbenlyst forstyrret i sine mentale områder!

Dermed ikke mit forsøg til at gøre personen mere interessant - blot at denne person burde tale med en rådgiver og også være åben for familien om sine adfærdsproblemer !

Bluesky

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-09-09 20:16

Som jeg har sagt ham utallige gange: Han er uden for pædagogisk rækkevidde...! (og han har indrømmet det.)

Hvis ikke han lige er i centrum hele tiden kammer det helt over for ham.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-09-09 20:22

Han sidder garanteret på en eller anden computer og nyder al den opmærksomhed der igen igen er blevet ham til del...

Satidig med han sidder og pønser på hvad han nu skal finde på at kalde sig næste gang.

Senest var det jo webx - ganske tæt på webm som er min "nye" profil OG des foruden med en løvefigur som avatar.

Jeg har jo også før været i hælene af ham, det kostede så min egen gamle profil IAH livet, men pyt nu med det - Teamet er trods alt blevet lidt mere vågen omkring probemet.

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 13-09-09 20:36

Idioten er åbenbart meget interessant.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-09-09 20:44

Citat
Idioten er åbenbart meget interessant.

Det mener han tihvertifald selv...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-09 20:58

Citat
Dermed ikke mit forsøg til at gøre personen mere interessant - blot at denne person burde tale med en rådgiver og også være åben for familien om sine adfærdsproblemer !

Du har helt sikkert givet ham et skub i den rigtige retning

Jeg tror også på julemanden

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-09-09 21:11

Jeg tror også på julemanden

Ja og storken for den sags skyld...

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 13-09-09 21:52

Hej ans,

Det er muligt, men jeg vil stadig give min mening til kende og samtidig gøre hvad jeg kan for at få denne " personlighed " til at forstå at der er grænser !

Dette forum er blevet stillet til rådighed for os som gerne vil udveksle fif og gode råd samt få svar på de spørgsmål som er et problem i dagligdagen. Selv om jeg ikke er en ofte debatør så har jeg haft stor gavn af de råd som velvillige har givet mig her og derfor irriterer det mig at dette fjols til stadighed kommer med forskellige alias "for sjov" uden indhold !

Om hvorvidt det giver points eller lign. er jeg hamrende ligeglad med - så længe at der er nogen der vil hjælpe mig med de problemstillinger som jeg oplever og oftest får et seriøst svar på i dette forum

Så derfor min personlige holdning til hvorledes vi i dette forum prøver på at hjælpe hinanden og ikke skal spilde til på en splittet person som åbenlyst har et problem iforhold til sine omgivelser !

Det er klar at KanDu med sin åbne form ikke kan tage ansvar for denne persons evendelige "ævle-bævle" . De gør hvad de kan og jeg appelerer blot til personen om at søge hjælp - for hvorfor skulle den komme fra deltagerne her ? Det offentlige er et bedre sted at søge!

Men nok om denne mærklige personage, og lad ham/hende tænke lidt over hvor det gik galt!

Jeg fik luft og det var formålet med mit indlæg og dermed slut herfra

Bluesky

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 14-09-09 07:52

Gak gak

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 50 point
Dato : 14-09-09 09:13

Citat
Men nok om denne mærklige personage, og lad ham tænke lidt over hvor det gik galt!

Hæ hæ, du er godt nok en jubeloptimist Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : bluesky

Dato : 14-09-09 09:18

Tak for svaret webm.

Og du har fuldstændig ret

Bluesky

Kommentar
Fra : webm

Dato : 14-09-09 09:27

Så møj velbekomme Bluesky - lad os så i fællesskab håbe han er udelukket fra Kandu for good!