/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Fyld farve på HP-printer patro
Fra : axelbjarne
Vist : 658 gange
100 point
Dato : 13-09-09 15:23

Nu håber jeg, at der er nogle som har fundet ud, at fylde farve på HP printerpatroner - altså at omgå det nye de har fundet på...printeren "ved" åbenbart, når der kommer anden farve i patronerne...det er blevet lige moderne nok...
Jeg har en HP Deskjet F4280 All-in-one...før hen kunne jeg genopfylde dem ca. 3 gange, nu flipper printeren når jeg fylder på en gang...så jeg har måttet købe nye...

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-09-09 17:06

- axelbjarne, hva' gør du når dine bildæk er slidt op? Får dem regummieret eller køber nogen nye?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-09 18:01

HP har IKKE fundet på noget specielt....

Det er blot deres "blækstatus" program der kan se der er noget galt...

Lad være med at bruge det - Win har driver og det hele - så du behøver slet ikke installere printeren.....

Men det har du jo nok allerede gjort

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-09 18:28

Måske en mulighed

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 13-09-09 19:19

Kan jeg så afinstallere programmet til printeren og lade Vista om resten?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-09 19:34

Yes....

Men har printeren nogle "specialfunktioner" der ikke kan styres fra Win - kan du selvfølgelig ikke bruge dem....

Det er dog de færreste "normale" printere der har det....

De interne funktioner, kopiering osv. - der ikke er computerafhængig - virker selvfølgelig stadig....

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 15-09-09 08:57

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-09-09 15:59

Velbekommen