/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
DÆK ? spørgsmål
Fra : klumme_k-rumme
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 12-09-09 22:50

Var lige ude for en LILLE udskridning, i et MEGET lille sving.
Der var små? rulle-bumber på vejen, (CA ½meters afstand) FANDENS ubehageligt.
har Heidenau på forhjulet, som har kørt 10,000 og har 2 mm tilbage
bagpå et Maxxis pro, som står FAST_eller? JO = DERUD AF, men skal så tilgengæld skiftes efter 6 - 8000 km
ALT ER KØRT I PÅ TØR VEJ.
-
Ellers plejer jeg at køre med Metzler, men og andet til side.
køber jeg ikke mere, da egenskaberne IKKE passer til mit ½ ræs
Maskinen + mig vejer 350kg +/ men, men hvorfor er et rimeligt GODT
og skridsikkert dæk, billigere end ? så mange andre.
hAR SET CONTINELTAL/ Pinenelli?? de koster, men står de bedre i et LILLE sådant lille SVING/

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 12-09-09 23:36

Du var jo stang stiv/skæv /høj som sædvanlig. En patologisk misbruger som dig skulle kraftstejlemig ikke ha lov til at køre....du skulle slet ikke ha lov at rende frit omkring

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 13-09-09 05:20

Velkommen KLAMME-KLUMME/ dit LUKOM + din mor

MEN BEVARES, DU pisser VEL STADIG RUNDT PÅ EN SCOOTER.
+
Og bliver PIST over JAGTGADE, men HVIS du mener hvad DU PISSER, så giv mig en adresse,
og jeg skal vise dig HVAD DEN KAN i et lille sving.

MEN FUCK LILLE DIG_ du er INTET + og bliver det heller ALDRIG.

Kom med lidt konstruktivt____ IKKE COPY & PASTE
det kan alle KLAMMER GØRE

Med andre ORD - PIS OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Eller er Ø_en for tæt for på FOR andre tåber;END MIG___ SER NED til dig.

Og det VAR IKKE EN TRUSSEL, bare en KONSTATERING, så tag den som ALT andet du anmelder.
for samme, POLICESEN har andet at PISSE PÅ.

MEN og alt andet, de får nok travlt_ NÅR JEG jeg været INDE HOS DIN
Pis og BLIV PIST PÅ.

Sorry til andre der muligvis, havde et par gode råd.

Citat
PAS PÅ KLUMME.........DU ER TÆT PÅ NOGET, DER ER TOTALT utilgiveligt

OG DET VAR EN MEGET lille AFVARSEL

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-09-09 06:45

Citat
PAS PÅ KLUMME.........DU ER TÆT PÅ NOGET, DER ER TOTALT utilgiveligt
Jamen dog jamen dog.....Uh hvor jeg skælver LOOOL

Skynd dig at kyle lidt hjernebedøvelse i halsen, så du holder op med at ryste. ellers får du aldrig nøglen til scooteren i nøglehullet Og husk din morgenjuice...saften af en ½ fl. gammel dansk. Du er jo en tikkende bombe i trafikken, hvis ikke du er monteret med mindst 2 promille

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-09-09 06:47

Og forresten....... så staves din retirade sådan: "LOKUM"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-09-09 09:16

Er det ik' lidt dumt at køre uden k-kort ?
http://www.kandu.dk/Spg139132.aspx

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-09-09 10:03

Må man overhovedet føre motorkøretøj, når man anvender stærk medicin http://kandu.dk/Spg138357.aspx Umidddelbart kan det forekomme skræmmende at du kører hvis du er medicinpåvirket. Og da din adfærd her på sitet, bærer præg af at du nyder et eller andet andet, kunne man være temmelig bange for din evne til at føre et sådant køretøj på betryggende vis!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-09-09 10:53

Det er symptomatisk for misbrugere, at de er fløjtende ligeglade med andre mennesker. De har kun et alt overskyggende i hovedet og det er deres eget fede ego. De ville slå deres egen bedstemor ihjel for at få en aspirin, hvis det kan bringe deres rådne hjerne i slinger - Fy for for satan hvor usympatisk en karakter

Annuller spørgsmålet
Fra : klumme_k-rumme