/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
lille billed...
Fra : Laika_pigen
Vist : 813 gange
126 point
Dato : 12-09-09 22:43

Hej kandu'er.

Min datter af en pilfinger har ramt mine tasker på min bærbar her til aften så nu er alt bare LILLE!

Hvad kan jeg trykke på for det hele bliver normalt igen?

Jeg har en ASUS X71SL hvis det kan hjælpe. Og styrer programmet er Vista.

Og et andet lille problem er ALT på mit skrivebrod forsvinder tit, men andre gange så er det der. Hvad dælen kan være galt der?

Hilsen Laika_Pigen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-09-09 22:48

Der skal være en meget pilfingret som kan ændre opløsning på skærmen (alt er småt) fortæl helt præcis hvad det er som er blevet småt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-09-09 22:50

Citat
et andet lille problem er ALT på mit skrivebrod forsvinder tit
også her er du upræcis, er det under starten ? Forsvinder ikonerer pludselig mens du arbejder med maskinen og kommer selv igen ?

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 12-09-09 22:54

1;

Det som er småt er selve billedet. Altså rammen ned her på Kandu f.eks. Jeg har stadig hele vinduets brede. Men alt er i miniature.

2:

Det er under opstart, så e alle ikonerne der, men så forsvinder de inden maskinen er startet helt op. Og det begyndte den på fa den ene gang til den anden. Og den er fuldt opdateret. Jeg kan kun får dem til at komme igen ved at høje klikke også VIS også ned i vis ikoner på skrivebord også gøre det igen så flue benet igen kommer dernede i.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-09-09 23:25

1. det med at alt er småt på for eksempel Kandu, kan være lavet med musen, prøv at holde Ctrl tasten nede mens du bruger rullehjulet på din mus, der er måske en taste kombination som kan det samme.
2. har jeg desværre ingen bud på, det lyder mystisk at hakket forsvinder ved Vis ikoner på skrivebordet, et forslag som jeg ikke ved om det kan løse problemet: Opdater dit grafik kort, det skader i hvert fald ikke (er du sikker på at der ikke er virus eller andet skidt på computeren?)

Accepteret svar
Fra : pk2dk99

Modtaget 126 point
Dato : 13-09-09 04:50

Du kan se i din Højere hånd , hele ned i kanten %. den skal være på 100 %. Bare juster den på 100% så bliver det fint. ok

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 13-09-09 08:51

o.v.n.

Jeg scanner min computer 2 gange om ugen og den siger ikke der er noget skidt her på. Så det går jeg ud fra også er rigtigt. (men bruger jo Fjæset så skulle ikke undre mig om der er noget den ikke finder alligevel)

Så blev min side helt normal igen. Og den stod på 75% nede i bunden så nu står den på 100% igen og alt er helt fint. Mange tak pk2dk99

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 13-09-09 08:52

Tak for svaret pk2dk99.

Og som altid *****

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 13-09-09 11:27

Det var så lidt