/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox opdateret
Fra : popper
Vist : 542 gange
200 point
Dato : 12-09-09 13:32

Hej kanduer
Efter at firefox er blevet opdateret har jeg fået et problem denvil simpelhen ikke starte når jeg aktivere ikonet for firefox er der andre der har dette problem og som evt. villekunne afhjælpe mit

Kommentar
Fra : webm

Dato : 12-09-09 13:44

Prøv evt. at slette ikonet og læg et nyt ud, det kan være genvejen dertil der ikke lige dur efter opdateringen.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 12-09-09 13:44

Nej ingen problemer denne gang, men tidligere har jeg haft samme problem, det hjalp at genstarte computeren, eller vil jeg foreslå dig, at slette genvejen på skrivebordet og oprette et nyt, det gør du ved at højre klikke et tomt sted på skrivebordet og klikke på Ny - Genvej, klik på Gennemse og klik på Denne computer og vælg drev C - gå ned til Programmer og videre til Mozilla Firefox, klik på Firefox ikonen og klik på Ok, måske den gamle genvej peger på den gamle Firefox, og så vil det jo hjælpe at oprette en ny genvej

Kommentar
Fra : popper

Dato : 12-09-09 16:26

Tak til jer begge to håber at det forsat virker jeg slettede nu firefox helt for derefter at genstarte pceren og installere firefox igen.

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 12-09-09 16:26

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-09-09 16:51

Selv tak - jeg tror ikke at var nødvendig at afinstallere og geninstallere, men godt du fik løst problemet

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-09-09 08:21

Citat
Tak til jer begge to

Jamen så møj velbekom da