/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hjælp! til Stiga villa
Fra : knas
Vist : 507 gange
150 point
Dato : 11-09-09 21:56

Hej har lige købt en brugt Stiga ville fra 2003. brugt den to gange nu kan den ikke rigtig trække. den er med hydro gear. Nogen der ved hvor man kan købe hydraulikolie til sådan en. og hvilket? og om det kan værer forbi det er for gammelt, eller mangler?

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 12-09-09 00:49

Der skulle meget gerne være en påfyldningsstuds til olien, og evt en oliepind. Hvis olien ikke er blevet skiftet siden maskinen var ny så gør det, der kommer kondensvand i og så er olien enormt tynd når den bliver varm. Olien kan købes på en tankstation eller et byggemarked.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 12-09-09 14:33

bremsen kan også hænge på sådan en maskine og det kan også indvirke at den ikke trækker som den skal, prøv at se det efter

hilsen chicapigen

Annuller spørgsmålet
Fra : knas

Dato : 21-09-09 17:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål