/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Fejl ved opdatering af Mcafee
Fra : tinolarsen
Vist : 1114 gange
100 point
Dato : 11-09-09 07:59

Får denne fejl når jeg prøve og opdatere McAffe..

Nogen der ved hvad jeg kan gøre, så fejlen ikke kommer, og jeg kan få opdateret mit virus program..

Failed to intialize Common Updater subsystem. Make sure the McAfee Framework Service is running. McAfee Common Framework returned error fffff95b @ 2

Accepteret svar
Fra : dos-man

Modtaget 110 point
Dato : 11-09-09 08:35
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-09-09 09:30

Hiv netstikket ud, slet programmet, genstart og installer det igen. Sæt netledningen i og opdater så.
Så er du fri for fejl når det er en nyinstallation.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 12-09-09 10:52

granner er du HELT vågen.
Citat
[B]Hiv netstikket ud, slet programmet, genstart og installer det igen[/B]. Sæt netledningen i og opdater så.
Så er du fri for fejl når det er en nyinstallation.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-09-09 12:18

Jeg er helt vågen. Og hvorfor ikke prøve at installere MCAffe.. om igen, hvis den melder fejl.

Det hele er da ikke virus og spam o.s.v. Der kan da være fejl i et program efter en opdatering.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 12-09-09 16:21

Prøver lige engang mere

Hiv netstikket ud,
OK_net stikket til strøm eller?
slet programmet,
genstart og installer
¨Det kan også bare være mig der læser det forkert, INGEN NYHED.

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 28-09-09 22:01

Tak for svaret dos-man.