/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Afmontering af køkkenskuffe
Fra : goldeneye
Vist : 5659 gange
100 point
Dato : 10-09-09 22:34

Har et Invita køkken.
Skal afmontere en skuffe med soft-luk (eller hvad det nu hedder) .... hvordan pokker gør man lige det?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-09-09 22:53

http://www.invita.dk/Default.aspx?ID=11445

Find den nærmeste Invita butik og gå ind der og spørg...

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 100 point
Dato : 11-09-09 00:08

Træk skuffen helt ud og løft op i skuffen yderst. Den skal have et lille men fast træk op ad.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 11-09-09 07:15

På vores skuffer skal man ned under skuffen, ved skinden skuffen kører på, der sidder en slags plastik knap man skal trykke op, så kan vi løfte skuffen af.

Kim

Godkendelse af svar
Fra : goldeneye

Dato : 11-09-09 15:26

Tak for svaret BertelBrander.
Havde jeg også prøvet, men gik lidt mere kraftig til værks så fungerede det.