/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Er på udkig efter en bærbar
Fra : ganga
Vist : 426 gange
10 point
Dato : 10-09-09 20:15

Er på udkig efter en bærbar til omkring kr. 3000
Hej
Hvad kan der anbefales?, den skal primært bruges til nettet, skole brug, og en smule online gaming.

På forhånd tak..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-09 20:26

Citat
Er på udkig efter en bærbar til omkring kr. 3000

Der er ikke så meget at vælge mellem...

Det er bare at slå til når du finder en - til den pris er forskellene ikke værd at snakke om....

Online gambling skal du ikke forvente det store af - alene et godt grafikkort ville koste næsten det samme som hele maskinen....

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 10-09-09 20:58

notebooks ligger i den prisklasse

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-09-09 21:00

Citat
Ubesvarede 3
- Besvarede 37
- Annullerede 19
- Slettede 0
Ialt 59

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 20 point
Dato : 10-09-09 21:14

Du skal nok starte med at bestemme dig for om du vil have en full size eller en lille (/netbook)
Det er ikke så svært at finde en netbook til prisen, men de duer ikke rigtigt til spil og kan også have svært ved at vise nogle typer flash film.

Hvis du vil have en fullsize skal du nok ofre mindst 4000,-

Dette er skrevet på en HP pavilion dv2, den koster ca. 4000,- og er sådan set ok.

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 11-09-09 18:56

Tak for svaret BertelBrander.