/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Center for terror
Fra : scootergrisen
Vist : 445 gange
100 point
Dato : 10-09-09 13:18

Hvad siger i til at der muligvis skal bygges et center for terror (også kaldet en moske) i københavn nord vest i stil med denne fra oslo:
http://bruger.fredsnet.dk/-religion/images/Moske_i_Oslo.jpg
http://bruger.fredsnet.dk/-religion/billeder_1.htm

Ja eller Nej ?

Kan i eventuelt forud nogle problemer med dette ?
Eller noget godt ?

Kommentar
Fra : oleboleABC

Dato : 10-09-09 13:25

Ja det skal der bygges ... God idé ... Og det er ikke et center for terror ... Ligesom kirker og synagoger ikke er terror-centre ...

oleboleABC

At der så er terrorister blandt muslimer, kristne, jøder er en helt anden historie (desværre) ...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 10-09-09 13:55

Godt svar oleboleABC.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-09-09 14:08

Ikke spor.

Men den bør bygges i et militært øvelsesområde så både hæren og flyvevåbnet får lidt skydetræing

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 10-09-09 14:20

Hvorfor skulle de dog ikke have lov til at have deres religion.
Flertallet er nu engang ganske fredelige mennesker.

Tænk lige på korsridderne for "et par dage siden". Der var det de kristne, der absolut skulle omvende alle andre, uanset hvad.

Men lad dem selv finansiere det. Det skal ikke være for mine skattekroner, og så skal de droppe den der højtaler. Det kommer ikke hele verden ved, hvad de messer i deres moské.

Jeg synes man skal lade folk være med deres religion - i fred og ro.
Ekstremisterne derimod, der findes inden for et utal af religioner, det er dem, der skal spottes og stoppes.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 10-09-09 16:02

Vi har vel 40-50 danske sømandskirker rundt omkring i verden, kan tælles her

http://www.dsuk.dk/

og de er sikker betalt af danskere over kirkeskatten!

Så hvorfor skulle muslimer ikke have en moske til i DK (der er nogle i forvejen), på linie med englændere, svenskere, katolikker, jøder, og alle mulige andre trossamfund, bare de selv, eller deres sponsorer, betaler gildet.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 10-09-09 20:14

Der findes jo allerede moskeer rundt om i landet, så spørgsmålet er udelukkende om man skal give dem lov til at bygge en moske som ser ud på den måde som de gerne vil have en moske til at se ud, så de ikke behøver bruge en nedlagt fabrikshal som moske.

Så længe de overholder diverse byggevedtægter og reglementer kan jeg ikke se at der skulle være noget problem.

Men jeg synes at det er et problem at DF forsøger at blande moskebyggeriet ind i kommunalvalgkampen, for det har intet med kommunalvalg at gøre. Men DF har vel indset at de ikke har en chance når det drejer sig om kommunalpolitik, og de forsøger derfor at få debatten til at handle om alt andet end kommunalpolitik.

Kommentar
Fra : oleboleABC

Dato : 11-09-09 07:40

Citat
Godt svar

Det syntes scootergrisen sikkert også + giver 100 points

Kommentar
Fra : svinninge

Dato : 11-09-09 10:47

være ikke racist, det er et sygdom.

Annuller spørgsmålet
Fra : scootergrisen

Dato : 16-09-09 14:48

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål