/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Send en fax over nettet
Fra : jpeace73
Vist : 1147 gange
100 point
Dato : 09-09-09 19:24

Hej,
Nogen som har et tip til en fax-service på nettet, der er gratis eller til billig penge kan sende en fax til Serbien. Der skal også kunne være en attachement til, dvs. pdf eller billedfil.
Jeg ved der findes mange fax-services og en del er delvist gratis, men har ikke rigtig haft held til at sende faxen...
Jeg har umiddelbart kun brug for at sende en fax a to sider.

Jeg har før benyttet mig af en gratis fax tjeneste men det var kun i Danmark, mener at det var: popfax.com som virkede fint. Men som sagt kun i Danmark.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-09 19:38

Billeder på Fax

Det tvivler jeg på du finder da de færreste faxmaskiner kan udskrive dem i en brugbar kvalitet....

popfax sender da til hele verden

http://dk.popfax.com/Fax%20service%20tariffs.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-09 19:39

PS...

Hvorfor ikke bare scanne tingene og sende dem på mail....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-09 19:59

Eller lægge det på peecee.dk så kan det ses på en browser.

Accepteret svar
Fra : Hammerhead

Modtaget 100 point
Dato : 09-09-09 20:39
Kommentar
Fra : grow

Dato : 09-09-09 22:00

Hvorfor skanner du det ikke bare ind og sender det til fax-printeren? Den ligger i xp-styresystemet, men jeg ved ikke om den også ligger i Vista?

Kommentar
Fra : grow

Dato : 09-09-09 22:02

Undskyld! Denne fax-printer kræver et telefonmodem ! Nu er jeg forhåbentlig vågnet!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-09 23:23

Den fax ligger i Vista..................skal også bruge et telefonmodem, som jeg ser det.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-09-09 09:49

Har du ikke et gammelt tlf modem liggende. De fleste af dem kan også faxe.

Kommentar
Fra : jpeace73

Dato : 10-09-09 22:11

Tak for tipsne.
Jeg har nu sent en fax afsted med efax.com.
Grundet til billedet, er blot at det var en scannet kopi. Jeg har ingen telefonlinie, så moden var ingen mulighed.

Kommentar
Fra : jpeace73

Dato : 13-09-09 18:31

refi -> jeg kunne ikke bruge popfax, pga. jeg ikke kunne registrere mig på deres side, de havde/(har?) nogle fejl der...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-09 18:37

OK

Det havde jeg så ikke prøvet

Godkendelse af svar
Fra : jpeace73

Dato : 23-09-09 19:31

For at lukke dette spørgsmål, giver jeg pointsne til Hammerhead, da han gav en løsning jeg kunne have brugt.