/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
birthe kjær lyrics
Fra : david_dollas
Vist : 2607 gange
50 point
Dato : 08-09-09 23:42

Lyrics og/eller noder til Birthe Kjær's Lys i mørket ?

Nogle der kan hjælpe der?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 08-09-09 23:51

Prøv at ta kontakt til http://www.nodecentrum.dk/templates/side.asp?pid=5017. Måske der er hjælp at hente der .

VH C

Kommentar
Fra : david_dollas

Dato : 09-09-09 00:05

Det prøver jeg. Men jeg undre mig dog over at der intet er at finde på lyrics.com ud over 2 rigtig gamle sange af den "gamle kone". Hun har jo udgivet fantastisk mange sange.

takfor hjælpe indtil videre.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 09-09-09 00:18

Jeg fandt lige en side mere, hvor du kan spørge om hjælp:
http://dansktopnyt.dk/2007_01_01_archive.html

Vh C

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 24-09-09 11:21

Daws David.

Jeg er en anelse nysgerrig efter at få at vide, om du kunne bruge linkene fra mig til noget ?

Vh C

Kommentar
Fra : david_dollas

Dato : 29-09-09 22:01

ja, både og... Jeg endte med at købe cd'en

Men tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 29-09-09 22:10

God sen aften David.

Så håber jeg, at du nyder sangene og musikken . Og at der er tekster med i "indlægget" i coveret.

Vh C

Accepteret svar
Fra : Cathcart

Modtaget 50 point
Dato : 09-10-09 21:59

God sen aften David.

Og mens du nyder den gamle kones sange, kan du lige huske at afslutte dit spg. her .

Vh C

Godkendelse af svar
Fra : david_dollas

Dato : 09-10-09 22:11

Tak for svaret Cathcart.

Jeg troede faktisk at jeg havde lukke det... sorry...

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 09-10-09 23:28

God meget sen aften David.

Jamen selv tak for det . Men det var nu ikke (ret meget) for at blive belønnet, at jeg skrev til dig . Men nogen gange er det jo sådan, at der er brugere, der får ondt et vist sted, hvis der i længere tid er ubesvarede spg. .

Mange hilsner her fra og god weekend .

Vh C