/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
vås 2
Fra : habibiPro
Vist : 527 gange
140 point
Dato : 08-09-09 20:42

Til Bette Bent.

Fordi jeg udelukker bette Bent er af den simple årsag, når bette Bent kommer hjem fra skovbørnehaven kan han kun lave ansigt, man har vel også lov at drille bette Bent, som har udelukket Habibi Pro for evigt.
Bette Bent har haft masser af tid til at svare, undskyldninger gælder ikke, det er tydeligt at se han sidder bag tastaturet den hele lange dag.
For første gang kan vi nu se at bette Bent erkender han er nybegynder inden for jagt, ved han ikke har skudt med blyhagl, ved de var ulovlige da han begyndte at gå på jagt. Vi kender typen, nogle leger kloge Aage når de har skudt deres første stykke vildt, generelt kendetegn for disse klovne, er at de aldrig lære at gå på jagt efter rigtig vildt, samme med deres skydefærdighed, er og bliver noget halvt om halt.
Tænk bette Bents siger han er skyde indstruktør tilmed underviser han ungejægere i jagt, det er synd for disse unge mennesker, at blive belemret med en der selv befinder sig på børnehave niveau.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-09-09 21:08

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 09-09-09 09:01

Nå bette Bent, skal ikke snart have navn på den person, du tillader dig offentlig beskylde for at skyde med blyhagl.
Det er tiden at vi frå sådan blyhat sat på plads.

Eller det er måske bare løgn og formodninger tom luft som sædvanligt?
Prøv og se dig selv i spejlet, nå nej det er ingen kønt syn, hvis kan du se en lille hævngærigt sølle pjok af en landsbytosse.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 09-09-09 15:31

Bette Bent lille, tøsedreng, du tør åbenbart ikke med navns nævelse oplyse navnet på det hovedbestyrelses medlem på Fyn, der til stadighed, efter hvad du har påstået skyder med blyhagl, du har nok et stort nag til vedkommende, som måske var med at give dig sparket, da du røg ud af D L. S.
Tro da endeligt ikke, det er noget du kommer godt fra at nævne offentligt.
Selvom du snart har udelukket alle fra dine tråde, kan vi heldigvis oprette nogle sideløbende.
Lige til din orientering skal jeg hilse og sige, du er endnu ikke slettet fra denne tråd, kom så ud af busken lille Bent. Ellers overlad opgaven til din nære ven Ole Roed, han har jo kasketten,han kan sikkert hurtig få en randsagnings kendelse, hvor han kan undersøge hvad det vildt der ligger i fryseren er skudt med.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 10-09-09 01:57

uff da

Annuller spørgsmålet
Fra : habibiPro

Dato : 10-09-09 06:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål .

slut