/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Nyt TV + hjemmebiograf
Fra : tinolarsen
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 04-09-09 19:41

Jeg skal have et nyt tv - gerne en plasma, hvad skal man vælge??

Derudover vil jeg gerne have en hjemmebiograf, meget gerne med tråløse højtalere.

Meget gerne med dvd optager ja eller evt. blu ray optager.. - eller måske bare dvd optager og blue ray afspiler, hvis den kombination findes...??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 04-09-09 19:45

Panasonic til alt udstyret......

Du lyder til at have penge nok med de ønsker

Det hele kan nok klares for ca. 30.000 kr.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-09-09 19:48

PS...

Inden du køber eller i det hele taget lytter til vores råd, bør du gå i en større forretning og høre samt se det hele....

Det er DINE øjne og ører der skal leve med det - UANSET anbefalingerog tekniske specifikationer....

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 04-09-09 23:03

God aften tinolarsen.

Mit råd er at følge Refi's råd - indlæg nr. 2 .

Vh C

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 05-09-09 00:11

hej ...ja hvis du vælger panasonic så går du ikke galt i byen , vi har både plasma og optager fra panasonic og det er fint . men der er så mange gode mærker på marked nu så gør som refi skriver og tag ud og se og spørge ude i forretningerne . når du finder noget som du kan lide så gå hjem og tjek priserne på nettet for der kan være rigtig mange penge at spare .
elgiganten er feks billigere på nettet end i forretningen for det samme tv .

hilsen chicapigen

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 28-09-09 21:59

Tak for svaret refi.

Havde kig på Panasonic - og det blev det også..

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 28-09-09 22:05

godt valg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-09 07:45

Selv tak - det skal du nok blive tilfreds med