/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad nu ???
Fra : bentjuul
Vist : 1128 gange
292 point
Dato : 04-09-09 16:11

Mon der er ændret noget på kandu.dk denne gang?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 302 point
Dato : 04-09-09 16:16

Hø hø, hva tror du selv

Jeg tror ikke der er ændret noget, men håber på at blive positivt overrasket

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-09-09 16:16

Det samme som sidst ... intet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-09-09 16:17

Ikke en sk.., nåe jo, ingen emiler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-09 16:17

Tante-tut og filu-x er ude, men liiige om lidt er han her sikkert igen, i ny forklædning

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-09-09 16:19

De var også ude i går, men er her under en ny profil.

E-mails er sparet væk

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-09-09 16:20

Det er grove løjer, jeg savner mine emiler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-09 16:22

Klaudi, denne gang har jeg oprettet en webmail (er jeg ikke dygtig?), men der er heller ingen mail der

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-09-09 16:25

Godt klaret
Min google mail virker ikke med kandu mere, men det kommer vel til at du igen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-09-09 16:35

Jeg får heller ingen mail. Men jeg synes nok at den server Kandu likker på, den er blevet træææt.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-09-09 17:38

Citat
Tante-tut og filu-x er ude, men liiige om lidt er han her sikkert igen, i ny forklædning
Han har stadig et par profiler der ikke er blacket af kandu bl.a. smiltilmig

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 04-09-09 17:55

Mange Tak bentjuul !

Smiltilmig

Jeg kunne ikke huske det var det profilen hed ...

Tak fordi tante-tut & filurX blev Blacklistet ...

To dumme navne, som var rare at slippe af med !

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 04-09-09 17:59

Bortset fra det, så går livet vel som det plejer på Kandu.dk?

De samme på Toppen, de samme bliver Blacket, de samme får lov at gernere jer, uden at blive blacket ... I ved selv hvem ...

Ikke de store ændringer, vel?

Månedens Præmie?

Er der sket en forbedreing med udbetalingen af den?

Nej - sikkert ikke ...

Alt er som det plejer at være, vil jeg tro ...

Og netop sådan skal det være ...

Smiltilmig

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-09-09 19:10

Hvornår bliver du træt af det profilræs? Vi er bestemt godt trætte af dig. Og så er du vel glad for at du er ved at ødelægge et koncept som mange har haft glæde af.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 04-09-09 19:28

Kære seriøse brugere af Kandu .

Nu må I da snart lære, at spammerne skal ties ihjel. Hold op med at omtale dem. Lad være med at svare eller skælde dem ud. Lad som om de slet ikke er her! For de bliver kun ved så længe, de får Jeres opmærksomhed . IGNORER DEM TIL TAVSHED

Vh C

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-09 19:32

Citat
Mon der er ændret noget på kandu.dk denne gang

Ja da - Hele Kandu-siden står nu flot og blank.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-09 19:50

Og så er reklamerne da ved at ligne de mere underlødige fupgratis ting.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-09-09 21:00

Citat
IGNORER DEM TIL TAVSHED

Der er vist ingen grund til at omtale "ham" i flertal, der er kun tale om én og samme person som har den underlige vane at skulle spamme og genere Kandu og alle dens medlemmer.

Samtidig glæder han´sig jo hver gang at nu er de navne blevet blacklistet:

Citat
Tak fordi tante-tut & filurX blev Blacklistet ...

To dumme navne, som var rare at slippe af med !

Sikke da noget fis. Hvorfor hunden opretter han så de navne?

Citat
Bortset fra det, så går livet vel som det plejer på Kandu.dk?

De samme på Toppen, de samme bliver Blacket, de samme får lov at gernere jer, uden at blive blacket ... I ved selv hvem ...

Ikke de store ændringer, vel?

Månedens Præmie?

Er der sket en forbedreing med udbetalingen af den?

Nej - sikkert ikke ...

Alt er som det plejer at være, vil jeg tro ...

Og netop sådan skal det være ...

Smiltilmig

Gad vide hvorfor han er så interesseret i de præmier? Dem kommer han da aldrig nogen sinde i nærheden af med den optræden.

Næh, det bedste er nok, simpelthen generelt at blackliste de profiler han opretter - de er jo i reglen nemme at genkende. Når der så bliver kold luft omkring ham, er der jo kun hans egne profiler at jonglere med.

OG SÅ kan han jo selfølgelig selv sørge for at komme frem på listen. og fred med det, hvis det så skulle betyde at han vandt de famøse kr. 500,- som de fleste angiveligt aldrig har set.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 04-09-09 21:23

Same Shit Different Day

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-09-09 21:58

Citat
Mon der er ændret noget på kandu.dk denne gang?
Jeg kan ikke få øje på at de har ændret noget som helst, medens kandu har været nede.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-09-09 01:08

Citat
Ja da - Hele Kandu-siden står nu flot og blank.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-09 01:21

Hvad så hvad? Serveren har været nede igen - igen, jeg tror ikke der bliver ændret noget, det er bare systemet som er ustabil, deres mail server virker p.t. heller ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-09 16:49

Det eneste nye, som er til at få øje på, er at Kandu bliver mere og mere ustabil ingen Kandu lørdag eller søndag formiddag, mon der arbejdes på et eller andet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-09-09 16:52

Det sq li' til at bli' dårlig af, så'n ik' at få sin daglige dosis Kandu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-09-09 17:05

Citat
Det sq li' til at bli' dårlig af, så'n ik' at få sin daglige dosis Kandu

Der kommer da emiler

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-09-09 17:10

Sørme så TO emiler på maaange dage

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-09 17:11

Citat
Der kommer da emiler
ja sørme ja, der er kommet 6 styk Kandu mails siden jeg skrev mit forrige indlæg, så nu bliver mail boksen sikkert tæppebombet i aften

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-09-09 17:12

Citat
Der kommer da emiler

Det er da først her i eftermiddag de er dukket op, der har da været totalt slukket og lukket de sidste par dage?

De (teamet) kunne egentlig godt være lidt mere oplysende om hvad der sker her på Kandu og i seneste tilfælde, hvorfor der ikke sker noget...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-09-09 17:22

Citat
Det er da først her i eftermiddag de er dukket op
Ja først da kandu startede op igen kom emilerne, men kun for de kommentarer der er kommet idag.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-09 18:53

Har i ikke haft forbindelse til Kandu...............

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-09-09 18:57

Nej, hele lørdagen og en del af søndagen, tror jeg nok har været kandufri

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-09 19:10

Jeg må takke kandu, for jeg fik lige bikset lidt filmstumper sammen fra et par Tysklandsture.
Og redigeret 500 billeder ned til et par hundrede, og sendt dem til udprintning.
Og lavet ny adresseliste.
Og sat nogle udhængsbrædder op.
Og ryddet lidt op i mit udhus.

Tak Kandu...............

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 06-09-09 19:24

fandens langsom server de har skiftet til....FLERE REAKLAME penge _ TAK
de er vist gået tilbage til windows 3,1...pas på kand--uuuuuuuu

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-09-09 19:40

Ja de risikerer ikke at få en fartbøde, så laaaaangsomt som det går med at hente siderne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-09 20:00

Langsom hvad oplever i som langsom? Her indlæses siderne lynhurtig, bruger Firfox på Ubuntu, men det burde vel ikke gøre noget hurtigere? Måske i skulle se på jeres hastighed på internet forbindelsen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-09-09 20:09

Nåe ja, det kan jo være man skulle se at få noget bredt-bånd istedet for det gamle 56k modem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-09 20:13

Nøj Klaudi - har du et 56K modem. Er det meget hurtigere end mit 28K med turbo.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-09-09 20:15

Somme tider er siden der med det samme, andre gange tager det 10 sek andre gange 30 sek, nogle gange kommer den slet ik'

ps har 4/256

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-09-09 20:27

Det ku' være jeg skulle investerer i en turbo

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-09 20:34

Nu går mail serveren da vist amok jeg har nu 3 mails om mit svar blev accepteret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-09 20:34

Min som er på 2/512 gør det samme. (TDC)

TDC test lige nu:
1,97 ~ 0,47

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-09 20:37

OVN - det sker ikke med www.google > gmail > igoogle

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-09 20:40

Du ved godt at google er et bandeord hos mig jeg vil ikke have dem til at snage i mine breve også

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-09 20:51

Jeg har ikke noget at skjule.

Og så kan jeg tilgå mine "rene" mails fra alle mine platforme og harddiske og udlandet (Jylland)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-09 21:08

Citat
Og så kan jeg tilgå mine "rene" mails fra alle mine platforme og harddiske
du trænger alvorlig til en kraftig opdatering, hvis du tror at google er ene om den service

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-09 21:40

lidt er der sket, der er kommet en ny side, i stedet for Siden kan ikke vises:
http://peecee.dk/upload/view/190118

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-09 21:45

Ja ja OVN - jeg har jo også min egen mail som ligger på en server >>> web10 <<< for tiden.
Den kan også tilgås fra alle platforme. Så lidt opdateret er jeg da.
ubuntu FireFox er også stillet ind på www.google > igoogle
Kun min 9.04 pendrive har ikke forbindelse til google - men direkte til login hos Danske Bank.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-09 10:06

Man kan jo ikke sige at kandu nu kører som smurt i olie.

Men en ændring er der dog sket. Jeg har flere gange fået denne meddelelse

Citat
The web application you are attempting to access on this web server is currently unavailable. Please hit the "Refresh" button in your web browser to retry your request.

Administrator Note: An error message detailing the cause of this specific request failure can be found in the application event log of the web server. Please review this log entry to discover what caused this error to occur.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-09-09 12:58

Udover den nye side, når siden ikke kan vises, så er der vist ingen ændringer, enten kommer siden lynhurtig eller den nye fejlside vises efter laaaang tid, Kandu serveren kører som vinden blæser, og der er vist skiftende vinde lige for tiden måske er det miljø rigtig at køre med vindkraft

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-09 13:14

Jeg tror kanduserveren har fået svineinfluenza, det er jo så moderne

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-09-09 13:35

Citat
Mon der er ændret noget på kandu.dk denne gang?

'

Ikke en levende fis bentjuul . Og hvorfor skulle de da også det
Der er jo ingen klagemuligheder og kanduteamet får deres kr. hver md. for reklamer så de lever da fedt af det.
For udbetale præmier er de jo heller ikke kendt for.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-09 13:43

Citat
For udbetale præmier er de jo heller ikke kendt for.

De gør det også nødigt,men altså vinderne får deres præmier, bare de har tålmodighed

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-09 14:02

Citat
Udover den nye side, når siden ikke kan vises,

Det er da ikke nogen NY side

Den har altid været der og viser blot du får forbindelse til SERVEREN men ikke til siden....

Den du mener er den normale, er når du IKKE får forbindelse til serveren...

Så det er bare for afvekslingens skyld

Kommentar
Fra : ja_nej

Dato : 07-09-09 16:33

Citat
De gør det også nødigt,men altså vinderne får deres præmier, bare de har tålmodighed

Tålmodighed er en dyd & en nødvendighed, åbenbart.

JaNej

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-09-09 16:44

Det lader til at det "berømte" team har fjernet deres passus "og vi har programmørerne til det" fra http://www.kandu.dk/rules.aspx

Det er meget fornuftigt, da disse programmører aldrig har været der, eller aldrig har kunnet læse så meget som et hulkort

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 07-09-09 18:24

Kandu brudt ned???.Uha-uha-da-da
Det er næsten værre som at glemme at forny medecinrecepten??

Der er ikke noget der er så skidt,at det ikke er godt for noget.
Jeg har fået vasket bil,støvsuget,vasket op,lagt tøj sammen.
godt det kører nu
vvdriver

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-09-09 22:58

vvdriver.... det ser ikke godt ud, hvis de ting kun bliver klaret når kandu er nede

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 08-09-09 09:03

Så røg SmilTilMig og Ja_tak ud......

Så må vi se hvad idioten efterfølgende finder på!?!?!

Bekymrende at der går så lang tid inden de reagerer! Men noget sker der da i tiden!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-09 09:17

Var det ikke ja_nej der blev blacklistet sammen med smiltilmig

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-09-09 09:42

Citat
Var det ikke ja_nej der blev blacklistet sammen med smiltilmig
Jo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-09 10:43

Kandu burde LUKKE for ny profiltilgang - blot i en periode - så ville det sikkert stoppe af sig selv, efterfølgende......

HELT undgå den slags er nok UMULIGT sålænge indmeldelse blot kører på en emailadresse....

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-09-09 16:34

Citat
Så røg SmilTilMig og Ja_tak ud......

Så må vi se hvad idioten efterfølgende finder på!?!?!

Bekymrende at der går så lang tid inden de reagerer! Men noget sker der da i tiden!

Ja, han får da ikke lov til at husere så længe som han har gjort føt trods alt - MEN han skal nok komme igen det er der ingen tvivl om...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-09 16:41

Måske plejepersonalet langt om længe er kommet tilbage fra sommerferie-- jeg kan godt forstå den skulle være så lang, det må være et hårdt arbejde

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-09 09:49

Tak for svaret Nordsted1.