/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
er Deezer lovligt
Fra : ara
Vist : 2065 gange
100 point
Dato : 03-09-09 17:15

Hej.

Jeg vil bare lige høre om denne side www.deezer.com er lovlig at bruge.

mvh

Accepteret svar
Fra : tronddk

Modtaget 110 point
Dato : 03-09-09 17:50

ja og nej så længe du ikke gemmer noget på pcen kan ikke lige se hvordan det virker på den side dsv men hvis du steamer fra en hjemme side og så ser høre det er det lovlig men hvis du downloader sangenen og lægger på din pc så er det ulovlig

Kommentar
Fra : ara

Dato : 03-09-09 18:02

havde bare tænkt mig at lave en playliste, og høre dem når vi fester

Man kan gemme en playliste derinde, så det er vel lovligt.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-09-09 22:08

1000 Tak, den er super og du kan selvfølgelig oprette og afspille en playliste som du eller andre opretter

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 06-09-09 23:43

Citat
1000 Tak, den er super og du kan selvfølgelig oprette og afspille en playliste som du eller andre opretter

FLERE PROFILER ELLER___

der findes gratis JUKEBOKSE på nettet, hvor man indtaster nummer osv,
og de bliver afspillet efter tur_ den har lige været herinde
hent det dog over netmusik, gyldig 7 døgn, medmindre du laver dem ????lovlige.

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 24-09-09 14:03

Tak for svaret tronddk.