/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
pladser i polen
Fra : johnadler01
Vist : 613 gange
100 point
Dato : 02-09-09 17:57

hej er der nogen herinde der har erfaring med campingpladser i polen, da jeg skal til warzava og skal køre ad rute2/E30?
mvh. johnadler

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-09-09 18:11

Hej med dig.
Hvis jeg var dig ville jeg stille det spørgsmål på www.dcu.dk .
Der er noget der hedder campister imellem. Der hjælpes man ad med de ting.
Er sikker på du kan få nogle godr råd der.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-09-09 18:17

Her er der nogle pladser du kan vælge imellem

http://www.eurocampings.dk/da/europa/polen/

go tur

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 02-09-09 18:25

Citat
er der nogen herinde der har erfaring med campingpladser i polen

Hvis det er erfaringer du søger så prøv mit link. Der er mange der har været dernede.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-09-09 18:25

Men som Piaskov skriver, så kan du spørge på dcu's side, men det kræver du er medlem

Er du ikke medlem, kan du dog søge, måske andre har skrevet om Polen

Du skal klikke ind på siden - øverst oppe til højre - mellem campister - ude til venstre - søg

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-09-09 18:29
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-09-09 18:32

Hvis ikke du kan finde svar på dit spørgsmål, så sig til, så kan jeg stille spørgsmålet på DCU for dig

Godkendelse af svar
Fra : johnadler01

Dato : 02-09-09 21:19

Tak for svaret piaskov.