/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Blå skærm HELP PLEASE
Fra : tjasse
Vist : 628 gange
500 point
Dato : 02-09-09 17:50

1. Har købt en USB printer Samsung CLP-315

2. Tilslutter den til min pc, og Windows xp finder denne. Og jeg svarer ja til at installere

3. Printeren installeres og er klar til brug.

4. Jeg begynder at indlæse den medfølgende cd, og skærmen bliver blå.

5. Der er opstået et problem og windows lukkes ned for at beskytte computeren.

6. Følgende tekst vises nederst på skærmen:

Tecnical information:

*** STOP: 0x0000007E (0xC0000005,804F134D,0xF7A61AAC,0xF7A617AB)

Beginning dump of physical memory
Physical memory dump complete.
Contact your system administrator or technical support group for further assistance.

7. PC´en kan startes i fejlsikret tilstand. Der er ingen ændring ved systemgendannelse.

HVAD GØR JEG ?????? ANYONE.....

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 02-09-09 17:54

Blå skærm kommer når jeg når til login.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-09-09 18:09

Prøv lige at pille printeren fra under opstart

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 510 point
Dato : 02-09-09 18:11

Hvis den nu kan starte op skal du uden at have usb stikket fra printeren i, installere driveren fra cden først. Når den er installeret og du har genstartet skal du plugge usb kablet i og den finder nu printeren og gør den klar til brug.
En printer skal altid først have installeret en driver inden man tilslutter den, så går det aldrig galt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-09-09 18:12

Citat
4. Jeg begynder at indlæse den medfølgende cd, og skærmen bliver blå.

HVAD installerer du når den allerede virker

Det er sikkert den CD der lægger en driver ind du IKKE skal bruge..... (og dermed fjerner den rigtige...)

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 02-09-09 19:17

Eller brug systemgendannelse og gå en dag eller to tilbage.
Du må ikke tilslutte printeren før driveren er indlæst, eller du skal lade putteren finde driveren selv.

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 02-09-09 19:40

7. PC´en kan startes i fejlsikret tilstand. Der er ingen ændring ved systemgendannelse.

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 02-09-09 19:44

Fik systemet genstarte på en eller anden måde.
Downloadede install.filer fra Samsungs hjemmeside.
Der er to filer. Ved install. af den ene kom der igen blå skærm. Så det må næsten være denne fil
som giver problemer.
Men lortet virker igen og printeren er installeret.
Der var ingen brugbare svar. Men Fijala kom med det længste forslag, så det må da give points

Godkendelse af svar
Fra : tjasse

Dato : 02-09-09 19:45

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-09-09 21:05

Jamen så tak da, men det bedste er vel at den nu virker