/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Hjælp til statisk beregninger...
Fra : Odense
Vist : 1303 gange
20 point
Dato : 16-04-03 16:54

Hej!
Jeg søger en der kan lave en statisk beregning til en god pris :- ) Kommunen forlanger desværre lidt mere… Vindlaster, isolering, træ gulvbjælker og vindues/dør åbninger.

Dette er et nyt hus som er tegnet færdig, mangler dog de statisk beregninger til endelige byggetilladelse...

Mvh.
David

Email: buy@123yo.com

Accepteret svar
Fra : bentflorin

Modtaget 20 point
Dato : 28-04-03 17:53

Hej David

Jeg og min familie har gennem snart 5 år først sommerhus, siden nu 171 m2 træhus.
Så jeg har været hele møllen igennem, så fra starten,hvor har du tegningerne fra, hvilken isolering agter du at bruge, hvilket trægulv ønsker du dig, og hvilke slags døre og vinduer vil du have. Jeg tror jeg kan hjælpe dig hvis du vil videre, hvis du da ikke er videre end den 14-04 03. Kommunenerne er ikke altid lige nemme at have med at gøre, hvad med varmeforsyning, her er der virkelig mange penge at spare på sigt.

Kommentar
Fra : tusindkunstneren

Dato : 12-05-03 01:19

jeg er HTX-studerende på 3.år! her lærer vi en del om statiske beregninger, men det er en lang og kedelig udregning, man skal hakke sig igennem.

Kommentar
Fra : fisherprice

Dato : 04-06-03 13:48

Kan formentlig hjælpe dig. Er snart færdiguddannet bygningsingeniør. Skal have sommerferien til at gå med et eller andet, og vil jo også gerne tjene lidt penge

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 19-03-04 17:37

Tak for svaret bentflorin.