/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Behøver ikke at svare
Fra : habibiPro
Vist : 706 gange
245 point
Dato : 01-09-09 20:59

BB skriver Habibi Pro behøver at svare, på BB tråd, det er jeg da også udelukket fra, genialt BB.

Det betyder så åbenbart der er noget BB ikke ved. Her ville gæsene gerne ned på stub, det blev da også til gæs både morgen og aften, selvfølgelig på to forskellige lokaliteter, gæs kommer ikke de første dage hvor de har fået smæk, ofte høre vi ordret dum som en gås, det passer ikke.
Om alt er, er der intet som jagt på gæs, det kræver man kan læse naturen.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-09-09 21:10

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-09-09 22:06

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 01-09-09 22:28

Helt i orden, så springer jeg over

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-09-09 22:30

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-09-09 12:51

Her gik man og troede, at Bendt Ballegård var blevet lidt mere voksen, men må konstatere det ikke er rigtigt !!
Hvad ligner det at kommentere alt overfor HabibiPro i dennes tråd - bevares kun med de små smilies - kan kun sige : Magen til barnlig adfærd skal man lede længe efter !
Hvorfor har han så mange black-listede læsere - kan han ikke tåle mosten ?? Så længe han selv er så påståelig og bedrevidende på alt, så må han forvente svar på tiltale. Anderledes kan det desværre ikke være - men i det øjeblik han opfører sig "normalt", ja så kan han jo godt.

Jeg er lige ved at give HabibiPro ret i, at Bendt Ballegård ikke aner meget om rigtig jagt - når det derimod drejer sig om kroner og øre, ja så vågner han op - smagløst !!

Helt enig i, at gåsejagt er én af de mest spændende jagtformer, der kræver noget af jægeren.

Knæk og bræk til alle "rigtige" jægere.

Øjenvidnet 4

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 02-09-09 16:53

Til Øjenvidnet..

Helt tydeligt ved Ballegaard Knudsen ikke noget om hvad rigtig jagt er, som du rigtig skriver kender han kun jagt om kroner.
Sørgeligt at han som den store talsmand om jagt i alle henseender, at etik og moral ser han stort på, lige den rette til afholde nyjægere kursus, vel også det de opdagede i jægerforbunds regi og han fik sparket på Kalø, vel også det der er årsagen til at alt de vrøvl han kommer med på DJ hjemmeside bliver slettet.
Måske på grund af manglende evner og selv erkendelse at han lægger sig ud med alt og alle. At han prøver at provulere sig som han gør, med han er en stor karl, som ikke rigtig kan nå op til tyttebærene, og derfor bliver sur på alle stakkels lille mand, ja i nogle henseender opføre han sig på børnehave stadiet.
Jeg kunne bare blackliste ham, men lad dog naren lave hoveder, hvis han kan glædes med det..

Vent og se når han har forhandlet jagt med godsejeren i eftermiddag , hvordan han så er i humøret. Vi må da så sandelig håbe for ham selv, at han ikke opføre sig på samme niveau som på Kandu. Jo at hente godsejeren i lufthavnen, godmorgen min bare

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-09-09 21:31

???

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 03-09-09 06:35

Til Ballegaard Knudsen.

Lave hoveder og tegn som et barn på børnehavestadiet, og siden fortælle om hvilke klogskab du besidder, de to ting passer ikke sammen.

Bette Bent du vil gerne profelere at du er en der omgåes folk fra det pænere borgerskab samt kongelige personer, kan du for fanden ikke selv se, du fremstår som en sølle nar, eller for at bruge lille Holgers ord Landsbytossen fra Ølsted

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-09-09 08:16

- man må jo bruge samme sprog,som man bliver tiltalt i ellers kan man jo ikke blive forstået!!

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 03-09-09 12:36

Bette Bent, du må såmænd gerne bruge voksen sproget, selv med din ingeniøreksammen, som du praller med, som dog nok er noget begrændet, finder jeg sagtens ud af hvad du mener, selvom det ofte er noget usammenhængende pladder du kommer med.
Havde du bare været lidt klogere og undladt bemærkninger om at Habibi Pro ikke behøvede at kommentere din sidste tråd, som du for længst har afskåret mig fra, havde du sluppet for ydeligere tiltale, du er kun ude på at provokere, og så snart du ikke kan klare dig, begynder du at sladre for at få vendt stemningen.
Prøv dog at komme over det børnehave pjat og vis dig som en voksen mand, som du fremstår nu, er du at betragte som en ynkelig nar.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 03-09-09 14:52

Så sandelig om lille Bent ikke har taget mod til sig og skrevet hele to indlæg, på DJ hjemmeside, som uden tvivl bliver slettet, det ene indlæg omhandler forskernes troværdighed, det andet er spørgsmålet om jægernes ledelse, det må så være ( formand Ole og de andre i hovedbestyrelsen) om de har nogen forstand på jagt. Ole som lille Bent ellers tidligere har rost i høje toner, her er forholdet nok ikke så godt mere. Det er heller ikke svært at blive uvenner med lille Bent.
Her skal i nok se, lille Bent har sikkert læst en bog fra en Tysk professor, ligesom om råvildt.

Sådan kan lille Bents indlæg forståes, måske er det ikke sådan ment, det er det med at formulere sig

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-09-09 17:43

hvor er du dog klog

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 06-09-09 19:57

Til BB

-.Jeg er så sandeliglig glad for mit inlelligens kvotient ligger væsentlig højre end lille Bents.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-09-09 22:07

Hvem har dog bildt dig det ind???????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 07-09-09 07:13

Holo bette Bent.

Kunne du ikke lige uddybe lidt mere om om din penneven gåsejægeren fra Fyn. Det må være en opgave, for din nære ven og formand Ole betjent, som har en kampagne i gang fortiden,. for at undersøge om disse ande og gåsejægere overholder skudafstande om de har jagttegn og om bruger de rigtige patroner.
Det må være enorme lagere, af gamle patroner denne person må have, hvis som du skriver er en stor gåsejæger, hvis stor betyder en der skyder mange gæs.
Hvis det er noget du ved noget om bør sadanne overtrædelser straffes, hvis ikke er det grove beskyldninger du fremkommer med.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-09-09 07:20

Brænder tampen??

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 07-09-09 12:49

Bette Bent.

Hvor kan man købe blyhalg henne? du kender måske adresser, siden du kan udtale dig? Er der nogle der bruger blyhagl til jagt i Danmark? måske har du det fra egne erfaringer ? Hvorfor bruges der stadig blyhagl til jagt i danmark? Din store viden må kunne fortælle noget, vi andre ikke ved?
Har du nogle beviser, må du gerne fremvise her på Kandu.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-09-09 21:30

Det kommer kære ven når du nu selv ønsker det???

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 07-09-09 23:46

Lad os høre, lad os høre, lad os høre, hvad Landsbytossen kan berette, tom luft tom luft, gamle syglige nar. tag nu ud i skovbørnehaven, det kan være de bedre forstår kloge Aage fra Botterupvej 3

Annuller spørgsmålet
Fra : habibiPro

Dato : 11-09-09 10:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
slut