/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Ærkeengel
Fra : malmin
Vist : 689 gange
50 point
Dato : 01-09-09 01:07

Hvad betyder Ærkeengel, og hvor manger findes der? malmin

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-09-09 01:24

Svaret på endnu et af dine dumme spørgsmål kunne du godt have fået, men da du har 7 åbne spørgsmål er det ikke ulejligheden værd. Søg og du skal finde....fjog

Kommentar
Fra : kanduFan

Dato : 01-09-09 05:13

Ærkeengel betyder en som holder Kandu.dk pænt & rent. Der findes Oprydder, IBM + mange andre. De fleste er vel en slags Ærkeengle, når det drejer sig om andres snyd, men ikke deres eget.

KanduFan

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 01-09-09 08:18

Der er tre, fire eller syv alt efter temperament

http://da.wikipedia.org/wiki/%C3%86rkeengel

Ziggy99

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-09-09 09:37

Og "Gabriel" er nok den mest kendte.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-09-09 09:49

Hvor ved du det fra?? Men det er da flot, hvis du ved hvad andre ved. Eller var det bare dit sædvanlige behov for at flashe dig her og der og alle vegne med nonsens, du skulle have dækket?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-09-09 09:55

Hvad rager det dog dig klamme klumme.................det er slet ikke din tråd.
Gå hen og leg i en børnehave i nærheden.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-09-09 10:35

Jamen Fidelius hehehe......jeg spør bare, hvorfor du pladrer ind med en oplysning, som der ikke er spurgt om, foruden at du ikke ved en skid om det du postulerer. Gå ud og spejl dig - listepik - i stedet for at klæbe på alle tråde, som du alligevel ikke tilfører noget brugbart

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-09-09 10:37

Citat
Og "Gabriel" er nok den mest kendte

Hvor ved du det fra??? Dokumentation......

Kommentar
Fra : katrinefrd

Dato : 01-09-09 10:51

Det er da en utroligt gang plat der kommer fra den profil, man må tænke det er et brød der er slået for stort op og blevet til et drys,,,

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-09-09 11:26

Jammen det har du så evig ret i "katrinefrd "

[ ] Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Sydsted2

Dato : 01-09-09 11:33

Hvad med at Blacke en anden end den sædvanlige hver gang, kandu.dk ?

Er I ikke lidt ensidige?

Sydsted2

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 01-09-09 12:12
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-09-09 12:47

Nojiiii, var der en der holdt med dig bette klistereyvind. Det var da godt LOOOL

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-09-09 12:56

Men jeg er stadig meget interesseret i, hvor du ved dette fra???

Citat
Og "Gabriel" er nok den mest kendte.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-09-09 15:51

- hvem i H...... er "Gabriel"?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 01-09-09 16:53

Hvis der endnu er nogen som spørgsmålet intereserer, så er her en glimragende link:

http://www.englesus.dk/?id=78062

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 02-09-09 01:04

Jeg synes det er underligt, at de der er mest imod religion, er de første til at kommentere og nedgøre et religiøst emne. Men måske er det ligesom i gamle dage, hvor drengene trak pigerne i håret og løftede op i deres kjoler, KUN for at komme i kontakt med dem. MÅSKE er de mest ubehagelige "svar/kommentar" fra religiøs udsultede mennesker, der egentlig ønsker at komme i kontakt med en eller anden form for religion, men de ved bare ikke hvordan de skal opfører sig!!!! Ellers kan jeg ikke se nogen mening i at de spilderes tid på et religiøst debat forum!!! Nå men vi overlever nok disse underlige kommentare. Tilbage til mit spørgsmål om Ærkeengel. Jeg spurgte fordi jeg kun kan finde en`Ærkeengel omtalt i bibelen-som er den ældste religiøse bog, den Ærkeengel hedder Mikael. Hvor kommer de andre så fra? Er det noget mennesker selv har fundet på? malmin

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-09-09 02:57

Hvem gider tage dig seriøst med alle dine åbne religionsspørgsmål....Nada I øvrigt må du være læseretarderet, når du ikke selv kan finde svarene i den bibel du læser i. Fjols

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 03-09-09 19:40

. Det er da helt utroligt, som alle spørgsmål vedr. religion altid kører totalt af sporet.

De svarere, der har må da kunne finde på at lave spg. til hinanden, for der at kunne komme af med alle deres frustrationer og skældsord .

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 04-09-09 20:06

Spørgsmål om Religion og Politik kører altid af sporet og ender i person-fnidder og mudderkast.
Derfor er Kandu et "fint" sted at spørge om disse seriøse ting ...

Ved det ikke. Men tror faktisk Arto er mere seriøse ...

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 26-09-09 13:08

MALMIN: Jeg synes det er helt ok at stille disse spørgsmål. - Synes faktisk det er rart med folk, som har interesse i dette
Der findes flere forums hvor du helt sikkert kan få flere seriøse svar end her
Prøv f.eks:

www.oplevjesus.dk

Mange hilsner

"MLKL"

Annuller spørgsmålet
Fra : malmin

Dato : 29-09-09 18:40

I min ordbog står "ærke" som overordnet eller øverst. Derfor spurgte jeg om hvor mange ærkeengle der findes, fordi jeg, som flere af jer også har skrevet, har hørt at der er flere ærkeengle. Men det stemmer ikke overens med forklaringen i ordbogen+bibelen. Der kan heller ikke være flere overordnet/øverste: Pave, Konge, General Sekretær i NATO o.s.v. malmin